*Rutletutt* Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Glemte å kjøpe bleier til Tobias o går og har nå bare to igjen...til i natt og morgen tidlig - så nå må han pent gå uten. Han har gått uten mange ganger før, men det virker som om han holder seg til han får bleien på...han har sagt i fra at han må tisse mange ganger, men gjør ingenting på do - bortsett fra en gang hjemme og to ganger i bhg. Han kjenner tydeligvis at han må tisse og bæsje, men vil ikke gjøre det på do. I sted var det mye frem og tilbake. Han måtte tisse, men vred seg unna hver gang jeg prøvde å sette han på do (han sa i fra at han måtte tisse og løp på badet). Han hoppet rundt om kring og til slutt klarte han ikke holde seg mer og han var veldig obs på at han tisset. Klarte å løfte ham opp på do mens han tisset, he he, så det ble tiss på hele gulvet og på meg...men han fikk litt i do og da var han veldig stolt:o) Vasket av ham og meg og han fikk ny truse på. Så ropte han på meg igjen nå i sted. Jeg løp på do med ham, men da var det kommet litt bæsj i trusen (heldigvis en klump og ikke løst;o)). Satt ham på do (denne gangen med doringen parat, og da var det ikke så skummelt, men det kom ikke noe mer, hverken tiss eller bæsj. Ikke lett dette her, nei;o/
Mille** Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Huff da, hehe...skakke værra lett nei. Snuppa her hadde angst for å bæsje på do i lengre tider, tisset helt fint på do fra hun var 2,5 år, men den bæsjingen var det værre med.
*Rutletutt* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Ser liksom ikke for meg at den noen gang skal løsne...han kommer vel til å bruke bleier til han er 10....( Neida, men jeg aner bare ikke hva jeg skal gjøre for å få ham til å tisse og bæsje på do...ikke lett...
*Rutletutt* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 ...at DET noen gang skal løsne;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå