mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Her sitter hun med rosa bukse, rosa body og en svart metallica t shirt utenpå! Hehe, ser ut som den rocke jenta!
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Åhhhhh, sikkert helt nydelig.....
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Ja, hehe ihverfall morsomt! Ble forresten inspirert av deg til å lage et hjerte bak nicket mitt... Hadde dere det kjekt på julebordet i går? Har du sett noe til de andre askøyværingene her i det siste eller?
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Hehe, nei har ikke sett snurten av noen... og savner dere på treff og ...
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Hadde det kjempekjekt vi og spiste deilig mat.
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 18. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2007 No skreiv eg til deg på middagstråden din og... Hehe! Ja, dårlig med treff... Men lurer på hvor alle de andre er blitt av... Kanskje de har skiftet nick hele gjengen. Har ikke sett snurten av glansvask siden hun sa hun var gravid igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå