Gjest Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hei Poden er så utrolig tett i nesa om dagen.... Jeg drypper m saltvannsdråper men syns liksom ikke det hjelper noe..... Han får bare mme, så får ikke prøvd morsmelk heller.... Syns det kunne vært greit å styre unna nesespray/dråper så lenge som mulig. Er det noen som har noen gode råd?????
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Jeg gir mini på 5 mnd nesespray eller dråper når han er skikkelig tett, de finnes jo noen kjempemilde som er fra 4 uker til 2 år. Ellers så hever vi madrassen litt i hodeenden ved å legge et brettet håndkle under madrassen, det hjelper litt det også, og så har vi nesesuger til å suge ut snørr med slik at han får pusset nesen sin (han hater det da...).
Gjest Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Oki. Visste ikke at det fantes så milde nesedråper jeg. Vi har også hevet senga i hode-enden men syns ikke det har hjulpet noe særlig.... vurderer å prøve pute i tillegg.... Nesesuger ja.... det kunne sikkert vært lurt å prøve så han blir kvitt noe av den snørra.... Blir utrolig sint da jeg prøver å tørke nesa da men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå