Gå til innhold

extrem hodepine:(går amok snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det flere som har ille hodepine om dagen?tredje dagen..jeg har dårlig syn og må få meg briller...kansje det er grunnen.men har hørt at viss man får mye vondt i hode kan det kansje være svangerskapsforgiftning?

blir litt nervøs....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei? Jeg hadde konstant hodepine fra uke 8-9 som ga seg rundt uke 20... med flere anfall hvor jeg var sengeliggenede i timesvis flere ganger i uken. Mennå er jeg nesten helt fin. :)

Om det er lenge til neste kontroll hos lege eller jordmor kan du jo ringe sykehuset og be om å få komme inn å skjekke blodtrykk ol.. da kan de i hvertfall utelukke svarngerskapsforgiftning. Det gjorde jeg. Godt å slippe å være redd for det i tillegg.. Legen min sa at det beste jeg kunne gjøre var å unngå å bekymre meg, hodepina mi er ikke farlig bare ubehagelig, sove mye, drikke mye vann og få frisk luft daglig.

Skrevet

jeg er 16 uker..fikk netopp vite at jeg bør drikke masse vann..men tenkte om det ikke ga seg så kan jeg jo bare ringe å høre.men håper det går bra:)

men føler jeg ikke orker og ha øynene åpne engang.vi får håpe på det beste.så takker jeg for svar:)

Skrevet

Hei,

Det kan være pga dårlig syn. Jeg hadde vondt i hodet ca 5 dager i uken en og en halv måned før jeg fant ut at synet mitt hadde endret seg siden jeg ble gravid (ca fra uke 10). Jeg hadde fått skjeve hornhinner og forskjellig syn på øynene, og det mente de hos Brilleland kunne være en god grunn til hodepine. Jeg har nå brukt briller i over en måned i strekk, og har ikke hatt vondt i hodet siden.

Men jeg ville selvsagt sjekket med lege først for å være sikker på at det ikke er noe annet.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...