nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 gutten min blør ganske ofte. våkner om morgenen, så er det full senga......... blør kanskje 2 ganger pr uke. noen som har erfaring med dette. skal ta en tur til legen å sjekke blodprosenten hans til uka........
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. november 2007 ingen........
Sånn kan det gå Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 De fleste av mine har hatt noen år hvor de har blødd neseblod ofte, spesielt på natta. De vokser det av seg etter hvert.
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 er liksom ingen andre jeg kjenner som sliter med det. han våknet nå og blødde igjen.........
avent1 Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 2 åringen vår har også begynt med dette. I barnehagen sa de at det var ganske vanlig og helt ufarlig. Han haaater legekontorer så jeg drøyer det med å sjekke han. Tror bare han har tynne blodkar i nesen.
Blue Lady Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Jeg blødde masse neseblod når jeg var liten. Det var først når de sjekket jernlageret og blodprosent at de fant årsaken. jeg hadde lavt jernlager, og er ennå plaget med ite blod og jern, har vel en mild anemi egentlig. Ble bedre når jeg begynte å ta jern, sluttet også å være så mye syk da.
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2007 hmmmmmmmmmmm. kanskje han har jernmangel. hadde det i våres da han hadde hatt salmonella. han spiser variert da, men kanskje ta å sjekke både jern og blodprosent
*Minnie Mus* Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Jeg har vært sånn selv hele livet:-) Plager meg ikke noe særlig lenger da:-) Har hørt det kan komme hvis man ikke sover nok el er forkjølet.
prekæs Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 Min eldste blødde mye som liten. Legen penslet et etsende(!) middel på innsiden av nesen for at dette skulle styrke neseveggen. For de fleste hjelper dette, mens andre må pensle flere ganger. Noe ubehagelig for barnet, men ikke direkte vondt. Dette er noen år siden, så mulig det gjøres annerledes i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå