Gå til innhold

Er det greit å sende de i bhg selv om de har dårlig mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

guttungen bæsjer konstant nå, han har noe med magen som gjør at han får dårlige perioder, men skal jeg holde han hjemme da eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det ikke er diare kan du fint sende gutten din i barnehagen;)

Skrevet

Hm, ville du ha gått på jobb med dårlig mage?

Skrevet

Tja, er man syk pga at man ikke tåler noe så må man jo likevel jobbe.

Skrevet

okai:) da kan han sikkert i barnehagen:)

Skrevet

Jeg tror likevel jeg holder han hjemme i morgen, for sikkerhetsskyld.

Men takk for svar likevel :)

Skrevet

Jeg tenker sånn at hvis jeg tror han får noe utav å dra i barnehagen så leverer jeg. Kan jo ha en kort dag...

Skrevet

han bæsjer ca en gang i timen så er litt i tvil om det er noe lurt å sende han, spesielt siden han har vært plaga med sår stump, men formen er god da.

Skrevet

Hvis han bæsjer en gang i timen og han ikke til vanlig reagerer sånn på noe han har spist (allergi, cøliaki o.s.v) så har han virus og da syns ikke jeg han bør gå i barnehagen. Magevirus smitter jo.

Skrevet

Med den barnehagen lille supergutt gaar i saa hadde jeg holdt ham hjemme hvis du har mulighet.

Men utover det saa kan man nok gaa utfra at det er noe han ikke taaler, evt sykdom (coeliaki osv ) som gjoer ham daarlig og da klan han fint gaa selv om han baesjer ofte.

Men hadde ikke holdt ham hjemme paa bekostning av din egen skolegang ettersom det maa vaere en form for allergi eller noe. Kan jo ikke vaere noe annet ....

Skrevet

Han har et eller annet med magen som gjør at han reagerer på diverse mat, men vi har ikke fått bekreftet hva det er for sykhuset har ikke fått fingern ut av jorda ennå.

Skrevet

Jeg har ennå 2 dager gyldig fravær før jeg stryker i praksisen, så det skulle gå bra å ha han hjemme en dag da sånn for sikkerhetsskyld. Håper bare han får time på sykehuset snart.

Skrevet

Hvis han ikke har diare så kan du vel sende han i barnehagen, Vil jo gå hardt utover sykbarndagene (hvis du er i jobb) hvis du skal holde deg hjemme med han i de periodene. Han kan jo bli syk senere og da er det kjipt å ha brukt dem opp "unødvendig"

Hilsen ei som har brukt opp sykbarndager "unødvendig"

Skrevet

Ja,hvis det er noe han ikke tåler er det greit,men ikke om det er diare,d er jo smittsomt..Ikke trivelig og gå på jobb npr man må fly på do..Tebk på barnas beste før du sender han ivei hvertfall!

Skrevet

Jeg er student så har ikke noe jeg MÅ være på med unntakt av de neste 3 ukene da.

Skrevet

Problemet er at han kan være dårlig i mange uker når han først blir dårlig, så det er liksom der det ligger... Men vanlig diaremage sender jeg ikke i bhg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...