♥ anonym♥ Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 syns egentli ikke deter så dumt å flytte da, men det jeg lurer på er om den nye husleien kan være på 10000 uten at jeg betaler noe enn det jeg gjør nå. får støtte nå på 3000 i mnd og betaler 4500 i leie. vil det da si at jeg får 7500 til leie hvis jeg har husleie på 10000? (er ikke sikker på om det ble riktig men dere skjønner...) :-) finner ikke noe billigere nesten (har funnet noen på 9000 da, men dette er bare et ca spm.)
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Nei... Det er ett tak på godkjente boutgifter..... Så du må gå inn på www.husbanken.no og beregne bostøtte , og så er det bare til å endre husleien til du får max bostøtte beløp... og så må du da i virkeligheten redusere din egen husleie for å få max ut av bostøtten.
♥ anonym♥ Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 ok takk. men jeg får overgangsstønad og det er eneste inntekt. fant ikke denne stønaden der jeg skulle velge hva slags type trygd/attføring/ting jeg har. noen som vet hva jeg skal velge? takk for svar, og jeg må bare finne ut av det :-)
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 De går på 2006 ligningen din... det er den du må føre på og har du gjeld så setter du opp 0... ikke - 230.000 f. eks. De vil ikke ha negativ inntekt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå