LilleGull *12.03.08* Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Er i uke 25, og de to siste dagene har den lille i magen vert så rolig at alt jeg har kjent er små dult på innsiden ett par ganger om dagen... blir litt stressa og danner meg jo alt verdens tanker i hode... vær så snill å si d er flere som har det sånn??
LilleGull *12.03.08* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. november 2007 Ingen som har opplevd lignende??
kaja & Andreas Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 jeg er i 26 månde. en periode får litt siden hadde jeg det akkurat som deg, men etterhvert vil du kjenne at det kommer hardere spark. du må tenke på at så lenge det er små spark så er det fremdeles spark. kansje han/hun er mest aktiv når du sover? klem
vinterbarn Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Hei! Hvis morkaken ligger fremme kjenner man bare små bevegelser. Dette fortalte jordmoer min, da jeg sa at jeg så masse liv når jeg var på kontroll hos legen (UL) men at jeg ikke kjente bevegelsene. Men hvis du ikke kjenner noe liv skal man ta kontakt med lege ble jeg fortalt.
LilleGull *12.03.08* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2007 Takk for svar Jeg kjenner små dult ett par ganger om dagen, men det har ikke vert noe mer de 2 siste dagene.... men flytter morkaken seg iløpet av svangerskapet? (sikkert dumt spørmsål, men ikke vet jeg)
LilleGull *12.03.08* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2007 Hehe, leste uke jeg, syns 26 mnd. var litt lenge gitt
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Jeg er 26+3 idag og jenta mi har bestandig vært rolig i magen! Kjenner veldig skjelden spark, mer litt sånn dulting! Tror dessuten at hun har snudd seg de siste dagene, for det er mye mindre bevegelse nå enn hva det har vært før! Men så lenge jeg kjenner henne hver dag, så er jeg fornøyd! Vil du ha "kontakt" med h*n så spis og drikk noe søtt eller noe skikkelig kaldt, så sier nok h*n ifra at h*n er der inne etterhvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå