Gjest Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Jeg elsker ungene mine, men av og til er det godt å få litt pause fra dem. Og i dag har min mann tatt med seg alle tre til sin søster for resten av dagen, blir alene hjemme helt til i 9 tiden i kveld (og da sover nok alle tre søtt, de sovner på veien hjem, lang vei). Så nå koser jeg meg med ro i huset, får unna noen vask, kan gå og smårydde litt, lese litt og skrive litt på en oppgave og snart skal jeg varme opp pinnekjøtt og kålrotstappe fra i går (bursdagsmiddagen min, hehe...) og kose meg med det mens jeg ser på en nedlastet episode av Greys Anatomi. Herlig! :-)
Kondis som en murstein Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Kose deg skikkelig idag da ) Og gratulerer med dagen som var!
ღhælgelainnღ Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Det hørtes ut som en herlig dag. Nyt tida så godt du kan og kose deg masse!
Alba44 Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Nyt dagen & kos deg masse!! Gratulerer med vel overstått bursdag ))
Gjest Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Å Gud, det hørtes deilig ut! Nyter freden og roden akkurat nå, jeg også, gubben tok med barn og bikkje på tur. Men snart er de hjemme igjen, og så tar dagen seg opp med middagsgjester først, før vi skal i bursdag. Gratulerer med dagen, forresten! :-)
Gjest Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Takk for det jenter :-) Var i går som var selve dagen da. Er helt herlig med slike dager i ny og ne ja!
camilla^ Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Helt motsatt av min dag det der. Våknet av tre unger som hadde bombadert stua. Finni frem noe maling (maling og en to åring er ikke bra) Grinete unger. Hodepine og jeg veit ikke hva. Og en annen unge som suttrer over msn at hun ikke vil ha kjøttkaker til middag, og ikke fikk sjokolade igår. Men nå er stua nesten ryddig igjen, unger er ute å leker etter noen klesskift. Det er jo is ute idag så det jo morro å skli på isen rett i søledammer. grininga har gitt seg, så kan se ut som det kan bli en ok dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå