Gå til innhold

vippestol til store barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet noen om nettbutikker der man kan få kjøpt gode vippestoler for barn 8kg+?de jeg finner varer bare til 9 kg.....

veslas vippestol er i det minste laget no,og ho trenger ny....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror fisher price har noen , som også kan brukes av barn i 2-3 års alderen.

Skrevet

Trenger hun vippestol når hun er blitt så stor da? Kan vel gå over til å sitte i høystol etterhvert da? Dessuten gjør det ikke noe om de bruker vippestolene til litt lenger enn den vektgrensen som står. Har brukt mange babyting (vippestol, vogn, trille, reiseseng ol) selv om barnet har overskredet vektgrensen ganske mye. Unntaket er bilstol, der bør en være nøye.

Skrevet

hun er bare 4 mnd,så det er vel tidlig å sitte i høystol,desverre;)

ho er jo ca 65 cm lang og 8,3 kg...så de vanlige vippestolene jeg har fått tak i er så små..................

dingler liksom litt med beina uttfor stolen....

får lete litt på nettet....

men takk for svar:)

Skrevet

Kjøpte en vippestol på babyshop som kan brukes til 12 kilo. Snuppa her er over ca 72 cm høy og rundt 9 kilo nå. Er ikke på vei til å vokse ut av den i det hele tatt.

Skrevet

vi kjøpte sakkosekk til lillemann da vippestolen var for liten for han.. han storkoser seg i den..=)

Skrevet

Har BabyBjørn sin vippestol vi, sto på den at den kunne brukes til 2 år..

Ingen av mine har brukt vippestol så lenge da, men niesa mi på snart 2 år satt i den og gynget og så på TV sist hun var her, storkoste deg.

Skrevet

vi har babybjørn og den sitter jenta på 8 mnd litt i ,men storebror på snart 2 år liker seg godt i babybjørn og den er helt passe til han

vi tok vekk vippestolen når han var 8-9mnd da brukte vi den lite men nå må vi bare ha den framme for storebror koser seg sånn og hviler ofte i den ,annbefaler den på det høyeste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...