Gå til innhold

Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 25, og de to siste dagene har den lille i magen vert så rolig at alt jeg har kjent er små dult på innsiden ett par ganger om dagen... blir litt stressa og danner meg jo alt verdens tanker i hode... vær så snill å si d er flere som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg er i uke 27 og har det akkuratt på samme måten. Det skyldes at barnet snur seg og ligger og sparker innover mot ryggen istedenfor ut mot magen. Derfor kjenner du liten eller ingen aktivitet.

Det er helt notmalt, men veldig frustrerende.

Det som er viktig er at du kjenner noe liv hver eneste dag.

Skrevet

Tusen takk for svar, godt å høre at det ikke er bare meg. Men synes det er så rart at jeg ikke kjenner noe når jeg ligger på ryggen, d har jeg liksom allti gjort helt siden uke 16/17.... Men jeg kjenner noe hver dag, selv om det er veeeeldi lite....

Skrevet

Jeg er 26+4 i dag og har det akkurat på samme måten! Helt fra jeg kjente liv regelmessig, har det vært periodevis lite/mye liv. Og jeg blir selvfølgelig like bekymret hver gang jeg er inne i den rolige perioden.. :) Men plutselig snur det, og da er det masse bevegelse og spark igjen. Godt vi er flere da, så kan vi roe hverandre litt ned.. :))

Skrevet

Ja, håper det snur snart, syns det er på høy tid med litt action i magen ;) Utrolig deilig å høre at det er flere som har det på samme måten ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...