silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 har så smerter i magen for tia,har vel vart i en mnds tid tenker jeg,det er i hele magen,våkner helst på natta av dette eller hvis jeg går mye,reiser meg fra sofaen etc. spurte legen min om det,hun sa at blodtrykket mitt og urin var helt fin i tillegg til at smertene var i hele magen og ikke bare øverst,så da var det nok bare det at magen strekker seg da den lille vokser og ikke noe svangerskapsforgiftning ( noe jeg sef. frykter) det er visst vanlig å ha det vondere i magen jo flere graviditeter man har vært gjennom,men er det andre som oxo har det sånn eller er det bare meg? er i uke 34 og han taes med keisersnitt den 28.neste mnd pga sist fødsel...takker for svar
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Kan ikke si jeg har noe fasit svar.. Men jeg har mye mer vondt i magen denne gangen (straks uke 37). Trodde det var motsatt jeg men ikke her hvertfall.... Jeg har i tillegg masse vondt før toalettbesøk, legen sier det er tarmene som er i klem. Det gjør vondt både i mage og rygg. Jeg har keisersnitt om 15 dager pga sist fødsel. Hadde det ikke vært for det, ville jeg prøvd alt for at fødselen skulle starte. Dette er ikke moro. Begynte i uke 30 ca, men smertene blir oftere og oftere og værre og værre=(. Men alt er fint her og med blodtrykk, urin og lillegutt... Så det er vel bare noe vi må holde ut! Lykke til!!
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 ja det er heller å knipe igjen her enn å løpe i trapper hehe,alt er fint her oxo med minstemann og det er jo det som er viktigst,men man kan jo ikke helt la være å bekymre seg over ting man ikke opplevde sist
mamma til 2 små:=) Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Jeg har også ofte vondt i magen.Jeg aner ikke hva det skyldes men kansje øm livmor? Har også kramper--jeg syns det minner om rier men det går bedre etter jeg har vert på do Jeg er 2 gangsfødene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå