Gjest Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hei igjen. Har dere film,bøker osv. med Bamse og Kylling?? -ellers anbefales de. Har barn på 15 mrd. han elsker filmen om de
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 nei, det har vi ikke. skal ringe sambo når han er ferdig i fødslesdagen på fyn. Sambo har snakke om bamse og kylling. godt tips. Takk!
Gjest Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Her fikk vi den for ca. 3 uker siden. Nå går han selv og henter den. Er faktisk ganske sød. Så hører han også mere dansk end bare fra mamma :-)
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 ja, ikke sant. er litt spent på om Andreas kommer til å snakke Dansk. Tror ikke det egentlig. har flere dansk norske vennepar. og de snakker lite eller ikke noe dansk. Kanskje noen ord innimellom. I parken forstod de ingen ting da lille jenta til ei veninne sa........."lyne", når hun ville ha igjen jakka. Men de forstod jo ikke. .. ha ha. Gutten vår sier pappa og ikke far... blitt sånn helt naturlig. Andre vennepars barn sier far og mamma. min svigerinne er født i DK. Foreldrene snakker dansk. Men svigerinna klarer ikke å snakke dansk lenger. Håper Andreas kan klare å gjøre seg forstått når vi er i DK. Kjedelig hvis han ikke kan komunisere med besteforeldrene.
Gjest Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Jeg snakker kun dansk med ham, håper at han kan snakke litt/ bytte ord ut når han er i DK. Kaller mig selv mor, når jeg snakker med ham, men er vi ute kaller jeg mig mamma. Pappa kaller mig også mamma. -ikke rart han blir forvirret :-) Hvor bor dere? Tar dere fly/båt til DK? Set at Sterling flyr til Billund for 199,-? dejlig dejlig
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 vi pleier å ta båten. fordi vi skal alltid besøke så mange. greit å ha bil. også blir det jo alltids litt handling bor i sørum kommune. sett de har billige biletter. er faktisk tre sleskaper som flyr til billund nå. skikkelig bra.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå