juniorsen Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hva kan jeg ta med meg som "mellommåltid" når vi skal være ute en stund? Hun får grøt på formiddagen, brødskive, middag og grøt på kvelden igjen. Morsmelk og litt frukt i mellom der. Men er det noe jeg kan gi henne i hånda bare når hun sitter i vogna etc? Er litt pysete mtp frukt og sånn, hun får det i baby safe feederen......
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Et grovt rundstykke? Gjerne et som er en dag gammelt.
juniorsen Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Ja :-) Er bare så redd for at ho skal sette i halsen jeg, he he..
Gjest Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Derfor jeg skrev en dag gammelt og grovt, da klumper det seg veldig lite i forhold til f.eks et lyst og freskt. Men du holder vel uansett øye med henne når hun er i vognen, så det går nok bra :-)
juniorsen Skrevet 18. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2007 Ja, sant det :-) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå