Gå til innhold

Noen som ikke vet kjønn?


Mumi 2

Anbefalte innlegg

Virker som jeg er den eneste her inne som ikke har ønsket å vite kjønn. Huff..var vanskelig å motstå fristelsen på u.l, men klarte det:) Men nå er det jo bare halve tiden igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi vet ikke hva vi får, men vi ville gjerne vite det. men nå som ul er over og vi ikke vet hva det blir, så er det igrunnen helt greit. Blir jo ekstra spennende når jobben er unnagjort;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen valgte vi å ikke vite det på UL. Sist gang så angra jeg på en merkelig måte at vi visste det, følte liksom at vi visste noe vi ikke burde vite.

 

Meeen, jeg blir ganske overrasket dersom det IKKE er den gutt denne gangen også, har ganske sterk følelse for at det blir en lillebror ja.

 

Helt sikker kan man jo ikke være, så det blir spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet heller ikke...var ikke sikker på om vi ville vite det eller ikke på ul...men så fixa lille det selv...den låg med navle strengen mellom bena så det var umulig å se...så da var det problemet løst!!

Nå får vi vente til dagen vi får lille i armeme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ikke vite det heller. skal på UL på onsdag, og så lenge det kan unngås, så vil jeg ikke vite det.

det betyr ikke noe om det blir det ene eller det andre, og jeg elsker å gå å lure litt og gjette, og til slutt får man jo vite det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal heller ikke vite det:)

Har hørt mange som ikke syntes det var så kjekt å vite det, også tenker jeg litt på de som får vite feil, det kan ikke være noe gøy.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet heller ikke kjønn, og vil ikke vite det heller. Vil ha den spenningen. Jeg bor i utlandet hvor svangerskapoppfølgingen er noe annerledes enn i Norge. Går til kontroller hos en gynekolog, han har et lite ultralydapparat som han bruker hver gang, men tror det er for lite til å se kjønnet. Like greit for meg. Når det gjelder innkjøp av klær, kan jeg jo kjøpe i andre farger enn blått og rosa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er nok slett ikke den eneste, vi ville heller ikke vite kjønnet. Men har samme inntrykk som deg, virker som de fleste vil vite hva det blir, spørs om nysgjerrigheten ikke kan stagges på annen måte. ;) Jeg er kjeeempenysgjerrig selv, men personlig syns jeg noe av stasen i ventetida er å bevare spenningen,og høre folk spekulere i hva de tror det blir..hehe :) Min kjære er sikker på det blir gutt, min mamma og svigermor tror begge de blir jente..jeg holder selv en liten knapp på gutt, men har selvfølgelig iiiingen anelse. Det spiller jo virkelig ingen rolle, hva det en blir er lykken like fullkommen. Men tenk så gøy å få vite hemmeligheten først når nurket ligger i armene dine.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde endelig overtalt samboeren min for at vi skulle vite det, men kunne ikke se da babyen låg med beina i kryss. No er det bare å vente i spenning:) Med forrige barn ville vi ikke vite hva det var, og det var egntlig ganske morsomt å høre på all synsing og sansing fra folk rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i dag. han/hun var sjenert og gjemte kjønnsorganene med føttene. Barnet var frisk og flott, det er jo det aller viktigste;)

Men vi vil nok vite kjønnet etterhvert, litt lettere å forberede seg da, syntes jeg:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Vi ville vite, men fikk ikke vite. Den lille lå med beina i kryss, og gynekolog så ingen tissefant. Vi tror det blir jente, men ikke sikre..spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff...jeg hadde ultralyd den 30...babyen nektet plent å si hva h*n var for noe....og etter at jordmor hadde poket rundt en stund, rakk den tunge til oss (!) og snudde ryggen til...far vil ikke vite hva h*n er vet,så da har tydeligvis h*n bestemt at jeg ikke trenger å vite det heller...den lå med bena ut men føttene mot skrittet så uansett hvordan jm prøvde å vri den så ville ikke babyn si noe.... =0( jaja det var to ben og to armer og alle fingrene og tærne den skulle ha ihvertfall... får se om jeg får funnet ut av det på 3d...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville ikke vite kjønn denne gangen heller, som forrige gang... Kanskje litt gammeldags, men vi syntes det er del av spenningen å ikke vite kjønnet før babyen er født:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også skjønt enige om å ikke vite noe. Jeg synes det er kjempespennende å måtte vente. Må visst ha fått utdelt litt tålmodighet alikevel.... Holder nå en knapp på jente selv da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...