Gå til innhold

Da har jeg kjøpt julekjole til snuppa i strl 116 (!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 3 år, men stor for alderen. Kjøpte 110 først men jammen var ikke den gasnke knapp.

Men må sies at de må ha vært utrolig små i størrelsen, sammenlignet 116 kjolen med fjorårets julekjole i strl 98. Og de er akkuratt like store..! Både på lengde og bredde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vanskelig. veninna mi skulle ha kjole til jenta si, men hun må være med å prøve. så variabelt i str..........

Skrevet

Ja det er store forskjeller! Jeg må kjøpe str 8 år til min 5 åring, han er også stor for alderen, mens 3 åringen min fortsatt har god plass i str 98, han er litt liten for alderen. Men det er jo rart at kjolene er så ulike da!

Skrevet

Ja og kjolene er faktisk samme merke...

Skrevet

jenta mi på 5 bruker 104,mens sønnen min på 8 mnd bruker 86.. når hennes snart igjen. men det er stor forskjell på str fra merke til merke.. og str er jo også blitt mindre de senere årene..

Skrevet

Hehe... ble den Exit kjolen jeg så på i Ski hvor de ikke hadde størrelsen. Men på Vinterbro forsvinner ikke varene så fort vettu :o)

Skrevet

aha:) har ikke vært på en exitbutikk siden beg av mai jeg......Lille Larena har mistet en god kunde hehehe

Skrevet

Nå har de byttet lokale også og fått dobbelt så stor plass. Blitt en kjempefin butikk :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...