Gå til innhold

Kan jeg være gravid igjen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på dag 30 i syklusen, og tok en test på morgenen i dag, det var en strek, men veldig veldig svak...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fikk jeg og sist, og jeg var gravid....:)

Tror jeg kan gratulere deg med en liten spire!:)

Lykke til på veien!

Skrevet

Har jo hørt at en strek er en strek...

Men uansett tørr jeg ikke glede meg så veldig enda, misten i sa for to mnd siden..

Skrevet

Skjønner godt at du er usikker da... Jeg mistet selv for en mnd siden, og gruer meg nesten til jeg blir gravd igjen (hvis jeg blir det) pga usikkerheten.

Du kan jo ta en ny test i morgen tidlig og sjekke om streken er sterkere da? :)

Er den fremdeles svak kan du ta en tur til legen og be dem sjekke...?!

Er jo greit å vite!:)

Men når det er sagt så tror jeg at du er gravid...:) Men jeg er absolutt ingen ekspert...;)

Skrevet

Føler mer redsel for å miste igjen, enn glede enda, men det går nok over når jeg kommer lengre på vei, vist jeg er gravid da, venter et par dager og tar en test til... spent..

Hvor langt var du på vei når du mistet?

Skrevet

Er sikkert lurt å vente hvis du klarer det...:)

Jeg mistet i 8.uke. Gikk i grunn helt greit siden jeg følte på meg at noe var galt... Så sånn sett er det bra at kroppen ordner opp selv. Har nettopp fått tilbake mens, så vi håper at en ny, frisk spire fester seg denne pp...:) Men jeg er også redd for å miste igjen. Vi har jo et sterkt ønske om et barn til, og man føler seg veldig maktesløs når man mister... Men kan jo ikke gjøre annet enn å krysse fingrene og håpe på det beste.

Skal krysse fingrene for at du blir mamma på sensommeren!:)

Skrevet

Takk for det, får håpe det går bra denne gangen.

Lykke til med prøvinga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...