Gå til innhold

"La meg være i fred"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk jeg beskjed om fra snuppa...

Hun drev og tullet litt og kastet noen leker i gulvet (med vilje, for å se min reaksjon). Jeg ba henne plukke opp igjen og da ser hun på meg med strenge øyne og sier: "La meg være ifred!!"

Hvordan unngå å le i sånne øyeblikk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke sant.......... de er så rare............ også burde man jo egentlig ikke le:)

vi hadde også en episode. tassen løp rundt på spiseborde i stua ( skikkelig god barneoppdragelse...........he he) han lo hjertlig da han ga pappan sin et kyss........... jeg ville også ha, men jeg fikk meg en lusing. måtte jo le, men veldig dumt for da ble det jo morsomt å slå......

Skrevet

he he he...:P

tror nok jeg måtte snudd meg litt og henta meg inn for å så fortsette...:P

hahhaha ;)

Skrevet

:-)

Hvor har hun snappet opp den uttalelsen da?

Jeg får ofte mine uttrykk tilbake i en eller annen sammenheng...

Mannen min liker ikke at jeg sier "herregud", nå har datteren min også begynt å si det.

Skrevet

Hehehe...de er utrolig komiske noen ganger disse små. Mange ganger passer det jo ikke å le, f.eks når man skal være litt streng med de, men det er ikke lett å la være. Har måtte snudd meg bort mang en gang å ledd av kommentarene som kommer. ;o)

Snuppa her ble forresten både streng og bekymret for pappan sin her i sted. Pappan lånte stolen hennes for å klatre på når han skulle henge opp gardinstenger. Da sier hun strengt "pappa, ikke klatre på stolen!" Pappa sier at han bare låner den litt, og da kommer det fra snuppa "vær forsiktig". Litt stilig å høre på når det kommer fra ei på bare litt over 2 år. Hehe.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...