Gå til innhold

Alternativ vogn til Easywalkeren. Sambo synest den er så stygg=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på en Easywalker vogn, sidan den vi har tar så stor plass i bilen og sporsvogndelen har eg heller aldri vore fornøgd med (Basson vogn).

Har funne ei fin vogn på finn, som eg har so lyst å kjøpe. Men sambo synest desse vognene er så stygge =( uff! Nokon som veit om eit alternativ til desse vognen, slik at vi kan prøve å bli enige begge to??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med OTH eller TFK? Har selv en TFK, og den blir kjempeliten sammenlagt. Den legges sammen i 3 deler liksom;)

Ellers så har Quinny noen modeller, feks Buzz. Eller hvis du vil betale litt mer så finnes jo Bugaboo cameleon;)

Hadde også Basson i begynnelsen, skiftet til Traxx Jaguar 3 og nå til Trends for kids:)

Det er jo en vognjungel der ute;)

Se også på barnevogndebatten, det står det masse om de ulike modellene:)

Skrevet

Er det sportsdelen eller bagdelen han ikke liker?

Finnes hvertfall flere alternativer på baggene til easywalkeren.

Noen firkantete og noen mer runde.

Skrevet

Det er vel helst bagdelen han ikkje liker. Skal ta ei titt på forslaga eg har fått, men klarer vel ikkje å gløyme easywalkeren så lett. Takk for tips iallefall =)

Skrevet

Hvis du går inn på www.babyjungle.nl, og ser på bestillingsmulighetene der, så ser du at Easywalker har flere alternative bagger.. Verdt å sjekke ut om han kanskje liker noen der hvertfall.

Se her: http://www.mijnwinkel.nl/shop20224/ -> gå på der det står 2. carrycots osv og der finner du med en gang en alternativ bag til easywalker som er rundere. Hvis du blar litt lenger ser du at den firkantede baggen kommer med to forskjellige høyder også. Jeg er nemlig ikke så glad selv i den firkantede baggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...