nitro circus Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Liker tingene så godt....svært lite som ikke er fint i sortimentet!
Fire småtroll Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Svidde av en tusenlapp der forrige uke ja ;-)
Mrs. Bouquet Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Noe er fint, men mye av det er litt for kjerringaktig og passer best hos svigermor.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 1000 lapp?? Hvordan klarte du og svi av så lite? har bestilt varer for over 3000 jeg får før jul! De lysestakene som er i sett som står på gulvet, de er bare lekre! Bestilte også bilderammer som var superbillige, 99 kroner for en stor ramme med plass til 5 bilder i, var b- vare, men ser ikke hva som er problemet med den i alle fall!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 kjøpte de høye englene og den bollen med bobler i glasset som man kan ha lys i pluss glass-istapper til juletreet mitt sist. ellers har jeg masse annnet. noe begynner jeg å bli litt lei ja. som feks den taklysestak-saken.. hehe. har båden den med 5 lys og den med 3 lys i vinduet. ellers har jeg masse rammer derfra, og den vegghylla som rammene skal stå i. en ramme med 9 bilder og høneserviset.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Ta en titt på perfecthome.no der finner du de fleste produktene og kan i tillegg bestile katalog!
~sjiraff~ Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Hmm.. da var jeg inne og tittet på hjemmesiden dems.. Bladde gjennom katalogen og det eneste jeg kunne ha funnet på å kjøpe der var de høye engelene. De var flotte, ellers var det nok ikke helt min stil..
sveis Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 http://www.casainterior.no/ her er også sånn partygreier med lignende saker. masse fint ja, men kan ikke si jeg har dilla. pleier egentlig ikke å kjøpe så mye pynteting selv. får jo så masse slikt til jul og bursdager, og har problemer med å finne plass til alt.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 Har masse fra Perfect Home,men begynner å bli litt lei av alt det mørke.. Vurdere å male det svarte og brune om til hvitt, da jeg ønsker en lysere stil da vi er ferdig med påbyggingen;)
manonym Skrevet 18. november 2007 #11 Skrevet 18. november 2007 Niks, kjøpt to julekuler, and thats it! Synst samme som en over her, litt for kjerringstil og passer best hos bestemor..
snurkle Skrevet 18. november 2007 #12 Skrevet 18. november 2007 Det var noe fint der, men mye dill ja. Hehe, til og med et servise med haner og div "kviste"ting i jern *grøss* Så kjekt at de har utelatt prisene i katalogen da, hvor mye skal de egentlig ha for herlighetene?
Trulte76 Skrevet 18. november 2007 #13 Skrevet 18. november 2007 jeg drev å solgte det før men slutet da jeg flyttet fra min tidligere samboer.. Men jeg bestilte nettopp nye katalogen..å så mye fint som har kommet..er vel ca 3 år siden jeg sluttet.. Nå har jeg ikke tid til å begynne på igjenn..men jeg MÅ ha et party snart ja.. MEN vanskelig å velge hva man vil ha mest av de tingene der..kunne omtrent kjøpt hele katalogen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå