Gå til innhold

Perfect Home....Noen som har dilla??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker tingene så godt....svært lite som ikke er fint i sortimentet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svidde av en tusenlapp der forrige uke ja ;-)

Skrevet

Noe er fint, men mye av det er litt for kjerringaktig og passer best hos svigermor.

Skrevet

1000 lapp?? Hvordan klarte du og svi av så lite? har bestilt varer for over 3000 jeg får før jul! De lysestakene som er i sett som står på gulvet, de er bare lekre! Bestilte også bilderammer som var superbillige, 99 kroner for en stor ramme med plass til 5 bilder i, var b- vare, men ser ikke hva som er problemet med den i alle fall!

Skrevet

kjøpte de høye englene og den bollen med bobler i glasset som man kan ha lys i pluss glass-istapper til juletreet mitt sist. ellers har jeg masse annnet. noe begynner jeg å bli litt lei ja. som feks den taklysestak-saken.. hehe. har båden den med 5 lys og den med 3 lys i vinduet. ellers har jeg masse rammer derfra, og den vegghylla som rammene skal stå i. en ramme med 9 bilder og høneserviset.

Skrevet

Ta en titt på perfecthome.no der finner du de fleste produktene og kan i tillegg bestile katalog!

Skrevet

Hmm.. da var jeg inne og tittet på hjemmesiden dems.. Bladde gjennom katalogen og det eneste jeg kunne ha funnet på å kjøpe der var de høye engelene. De var flotte, ellers var det nok ikke helt min stil..

Skrevet

http://www.casainterior.no/

her er også sånn partygreier med lignende saker.

masse fint ja, men kan ikke si jeg har dilla. pleier egentlig ikke å kjøpe så mye pynteting selv. får jo så masse slikt til jul og bursdager, og har problemer med å finne plass til alt.

Skrevet

Har masse fra Perfect Home,men begynner å bli litt lei av alt det mørke.. Vurdere å male det svarte og brune om til hvitt, da jeg ønsker en lysere stil da vi er ferdig med påbyggingen;)

Skrevet

Niks, kjøpt to julekuler, and thats it! Synst samme som en over her, litt for kjerringstil og passer best hos bestemor..

Skrevet

Det var noe fint der, men mye dill ja. Hehe, til og med et servise med haner og div "kviste"ting i jern *grøss*

Så kjekt at de har utelatt prisene i katalogen da, hvor mye skal de egentlig ha for herlighetene?

Skrevet

jeg drev å solgte det før :) men slutet da jeg flyttet fra min tidligere samboer..

Men jeg bestilte nettopp nye katalogen..å så mye fint som har kommet..er vel ca 3 år siden jeg sluttet..

Nå har jeg ikke tid til å begynne på igjenn..men jeg MÅ ha et party snart ja..

MEN vanskelig å velge hva man vil ha mest av de tingene der..kunne omtrent kjøpt hele katalogen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...