mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 kan noen gå inn på siden min og mine bilder og kommentere det magebildet mitt fra uke 17!! syns jeg har liten mage jeg! er jo førstegang men alikevel!!!er andre venner av meg som også er førstegangs men som har MYYYE større mage enn meg!! klem
ma-85 Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Hehe du har MYE større mage enn meg, og jeg er 21 uker.... Synes du så helt gjennomsnittlig ut!
HeidiMamma Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Hei! Synes du har en fin mage jeg. Mange blir jo ikke så store, og det gjør vel ingenting? Ellers vet jeg at mange førstegangs ikke får mage før rundt uke 20, så den vil nok vokse mer... Vi har forresten termin samme dag! Jeg er også førstegangs. Klem:)
HEMMELIG!!! Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Jeg er 19 uker, og har nesten ingen mage. Du hadde jo litt i alle fall. Var det en mamma bukse du hadde på deg på det ene bildet? Jeg passer alle mine vanlige bukser enda, jeg...
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 hei igjen og takk for svar! ble litt roligere av å høre dette fra dere! ja jeg har fått 3 mamma bukser hvorav den ene er snekkerbukse av venninna mi og masse mamma-topper! får ikke igjen noen av de gamle olabuksene mine for de strammer sånn så det blir ubehagelig! så derfor begynte jeg å bruke mmmabukser for en 4-5 uker siden jeg! gikk i joggebukser hele tiden før det for det var mest behagelig!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 du kan jo sjekke på babyverden.no å se både magen å babyen vokse..... så kan du jo dømme selv.... jeg synes du hadde en flott mage!!! det vises ihvertfall att du er gravid å ikke bare lubben..... jeg føler meg bare feit!!!! å det er kjedelig!
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 19. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2007 okay hvis dere mener jeg har en mage der så er det jo greit! :) men jeg trengte nok å få høre det! syns stort sett jeg bare har fått spørsmål om hvor i all verden er den babymagen din da!? og dermed begynte jeg å føle meg litt uttafor!! så tusen takk! klem
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Hvorfor henger alle seg opp i at de har så liten mage egentlig?? Jeg er også i uke 17 nå, og har mindre mage enn d du har, d er så stor forskjell på oss på det området.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 forskjeller på magene våre er jo ganske forskjellige da. jeg ble ikke fort stor, verken sist eller nå, men fikk stor jente sist for det, over 4 kg. Noen gjemmer seg godt og langt inn i magen ;-) Noen er brede noen er smale.. De brede får kanskje mer plass til livmora i mellom sidene enn smale personer, som da kanskje får mer utover mage ;-)
Blå + en i magen Skrevet 19. november 2007 #10 Skrevet 19. november 2007 Så helt normal ut utifra de jeg har sett før. Jeg er i 17 uke, synes ikke særlig på meg... Bare vent, så kommer den snart og alt vokser nok som det skal! :)
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 19. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. november 2007 jeg spør pga at jeg får så mange av de spydige kommentarene om hvor har du liksom gjemt den ungen hen a! du har ikke mage en gang! og jeg blir nokså lei meg! derfor spør jeg da vettu!!!! men nok er nok!
mamiladi Skrevet 19. november 2007 #12 Skrevet 19. november 2007 Skjønner at du blir lei kommentarene! Magen er jo ganske personlig :-) Synes magen din var fin jeg! Jeg var ikke særlig større selv, men nå i uke 20 har den bare "kulet" ut. Du får svare tilbake "jeg gjemmer den for deg!" :-)
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 19. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 19. november 2007 hehe den kommentaren var fin! den skal jeg bruke tilbake ja! tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå