kaalrot Høygravid!:) Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Endelig er det min tur til å komme inn her på 2 trimester:) Dette har jeg sett fram til helt siden jeg fikk vite at jeg var gravid nesten!hehe.. men tiden har i grunnen gått rimelig fort:) Er det andre her inne som fortsatt ikke har fått høre hjerte slå og som heller ikke har vært på tidelig ul? jeg er i den situasjonen og tørr derfor ikke helt å slippe jubelen løs.. skal til jordmor om rett under 1 mnd- gleder oss!! Lykke til alle sammen:)
Gjest Orkideen Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Hei og velkommen hit til oss i andre trimester. Håper du vil trives her. Kan ikke svare på spørsmålet ditt siden jeg var til tidlig UL, men ønsker deg lykke til med svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 jeg hørte hjerte første gang hos jordmor i uke 15 og har bare hatt ordinærultralyd i uke 17:-) alt sto bra til, var en aktiv krabat der;-)
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 Tusen takk for det orkideen:) blir i uke 15+4 jeg er hos jordmor, satser på at jeg er like heldig som deg:) går fortsatt og venter på at ul-timen skal dumpe ned i postkassen min:)
lille er født:) Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 hei! jeg er 12+2 og har ikke hørt hjerte eller vært på UL. Skulle ønske jeg hadde vært det, for det hele er ganske uvirkelig nå.. man VET jo ikke om alt er ok, bare håper og antar det:) Føles rart å si det til folk når det er så uvirkelig for meg.
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 18. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2007 hei luna 79! synes også det har vært rart å si det til folk når det er så uvirkelig..og når jeg i tillegg ikke har fått bekreftet at alt står bra til med den lille så angrer jeg litt på at jeg har gått ut med nyheten.. maaange å kontakte om det ikke er som det skal være for å si det sånn.. men velger å tenke positivt til det motsatte event er bevist:) når skal du til kontroll da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå