*bubbs* Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Noen som har lastet ned denne filmen på nettet? Jeg husker det var mange på BIM som gjorde det for noen mnd siden, men hvilken side lastet dere fra? Fikk litt lyst til å se den nå når jeg har en liten knært i magen selv.
Trine_80 Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Får du tak i den filmen er jeg veldig interessert i den jeg også! Har ventet og ventet på at de skal sende den i reprise på national geographic i en evihet nå, men de har bare sendt for tvillinger eller den med dyr. Har leita og leita på internett også for nedlasting, men finner ingenting. Tenkte å bestille den fra amazon.com, men da er det sone 1 for amerika.. ikke alle spillere som tar det formatet.. Vil se den filmen!!! :-)
Gjest Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Kan være den er på you tube Er masse videoer som folk har sendt inn fra bevegelser utenpå magen, så kan jo være noen som har klart å ligge inn den fra NG Får ikke sjekket selv akkurat nå..
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Jeg har lastet den ned Lastet den ned fra www.isohunt.com Men da må du ha et sånt torrents nedlastingsprogram.. Jeg bruker bitlord
Athina' Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Den går på DR 1 eller 2 i morgen kveld. Har du VHS og kanalen selvsagt kan du jo ta den opp da :-)
*bubbs* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2007 Jeg sjekker isohunt nå. Har Azureus. Håper det holder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå