Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 småsvimmel mot slutten av svangerskapet? Har bare 4 uker igjen nå, og i det siste har jeg merket at jeg innimellom er litt småsvimmel og uvel. Kaster ikke opp eller noen ting, kjenner bare at formen ikke er helt på topp bestandig. Er det vanlig eller burde jeg sjekke det?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Tror det er normalt å bli litt uggen i kroppen på slutten.. Jeg har også bare 4 uker igjen, og jeg er veldig ekkel i kroppen, småsvimmel, løs mage og litt små kvalm.. Tror dette er veldig normalt..
"gullet" Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 har d faktisk sånn jeg også.. og omtrent like langt igjenn, hadde kanskje tenkt og høre m jordmor jeg da, da jeg også har vært litt plaget m mensenmurringer og kynnere m litt tak i ryggen noen ganger, samt litt smerter i skjeden... men kanskje d bare rett og slett er sånn på slutten???
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Hmmm... Legen min sier at om jeg blir svimmel og kvalm og får vondt i magen og sånn må jeg ta kontakt med hensyn til svangerskapsforgiftning Ikke for å skremme men det er jo bedre å sjekke en gang for mye:) Er vel også normalt å bli litt svimmel siden babyen begynner å bli stor og trykker på inni deg
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Er i uke 37 og alle symptomer dere nevner høres kjent ut.. Når det gjelder svangerskapsforgiftning så er det riktig at det skal taes alvorlig, men slik jeg har forstått så blir en mer enn bare litt urven om den går så langt at en blir kvalm.. Mener ikke at folk ikke skal ringe føden, men viktig å ikke få helt panikk om en er litt kvalm bare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå