Gjest Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hei! Mange tenker at "ungdomstiden er den beste perioden i livet". Noen savner kanskje tiden da man kunne gjøre akkurat den man ville og ikke være bindt til noe. Mens andre elsker den tilværelsen de har, med barn, ektefelle og hus. Hva mener dere??
Vicky 83 Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Jeg har ikke barn enda, men har samboer. Totalt sett liker jeg livet nå klart best. Ungdomstiden fra 13 til 16 var svært tøff. Flink pike-syndrom, lav selvfølelse, spiseforstyrrelser og usikkerhet. Økt alder gir ofte økt selvsikkerhet også, og det kommer godt med. Husker at jeg ble utrolig irritert når min farmor henført og med stjerner i blikket sa :" Ungdomstiden er så fantastisk!" Den opplevdes absolutt ikke slik for meg der dagene mine bestod av timesvis med lekser, trening og sult..
Mamma til verdens beste barn Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Jeg syntes vel heller ikke ungdomstiden bare var fantastisk, slet også med spiseforstyrrelser i 10 år og det gjorde mye vanskelig. Må si tiden nå er fantastisk jeg, med en liten kar som lærer noe nytt hver dag, mannen jeg elsker, bryllup å se frem i mot og en liten prinsesse på vei:) Gleder meg virkelig over livet mitt nå! Sef. er ikke hver eneste dag fantastisk, men jeg ville ikke byttet for noe eller med noen i verden. Er virkelig takknemlig for alt jeg har nå og foran meg:)
Vannmann35 Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Jeg savner ikke ungdomstiden det grann, men jeg kan bli nostalgisk da. Det fine med ungdomstiden var jo at alt man gjorde var nytt - man opplevde ting for første gang - den spenningen man følte ved å gå på fest, gå på date, dra på byen o.l. Men det kan aldri bli det samme igjen nå - fordi det ikke lengre er nytt og spennende - det blir bare repetering av noe gammelt.
Lillelovely Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 ungdomstiden var fin den, men jeg savner ikke alle berg-og-dalbanefølelsene som var hele tiden, og at man ikke kunne bestemme selv. Det er deilig å være sin egen sjef, uten mor eller far! Jeg var ute på byen i helga, og jeg var gørrlei på slutten av kvelden. Det er jo skikkelig kjipt å dra ut hvis man ikke er singel og "sørpefull"...Jeg syns jeg har det mye bedre nå med kjæreste, kul leilighet, hund, og penger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå