Gå til innhold

Ungdomstiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Mange tenker at "ungdomstiden er den beste perioden i livet". Noen savner kanskje tiden da man kunne gjøre akkurat den man ville og ikke være bindt til noe. Mens andre elsker den tilværelsen de har, med barn, ektefelle og hus. Hva mener dere??

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg både savner den tiden men hater den tiden.

Skrevet

I høst begynte jeg å jobbe på den U-skolen jeg selv har gått på, og å se de "uvitende" tenåringene som tror de kan alt og synes lærere er noe herk gir meg mange mimre-bilder i hodet. (ikke alle like arti... ;o)) Kan ikke si jeg savner den tiden, har jo mann og tre barn som er det største som noen sinne kunne skjedd meg!!!!! Men jeg hadde veldig fine ungdomsår, når jeg tenker tilbake. Syntes kanskje ikke det da, men ser det nå at jeg hadde det vldig bra. Synes forresten at det er veldig morsomt å jobbe med mange av de lærerne jeg selv hadde ;o)

Skrevet

jeg er i min ungdomstid no... og jeg venter nå mitt andre barn. har hund og en katt. jeg er bare 21 år, men har aldri følt at jeg går glipp av nå av å ha samboer og barn..... jeg har aldri hatt det så bra som jeg har det nå... jeg lærte hva som gir mening med livet tilig... før jeg fikk datteren min gikk livet ut på å drikke å ikke tenke på konsekvensene, men nå har alt jeg gjør med hvordan hennes liv og den lille såm er på veg blir... og skal være et godt fårrbilde får...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...