Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Alt startet her om dagen.. vi får ikke snakket til hverandre så mye. og jeg er veldig lei meg.. i overigår var jeg ferdig med deg. og sa at vi trengte å prate sammen.. han hoppet i dusjen... men jeg hadde er rar følelse inni meg og følte meg så slem.. men jeg skjekket mob hans.. der fant jeg et navn, adresse og nr lagret på tlf. For all del håpet jeg at det var noe i forbinneldse med salg av leiligheten.. Men jeg spurte han: han sa han hadde snakket med en dame på danskebåt turen han var med gutta på. og hun ville ha han som facebook venn.. og han tenkte at det kunne ikke skade.. Men han ville slette det med en gang.. men glemte det.. Han sier at han aldri ville ha trodd at jeg skulle bli så såret..og han legger seg helt flatt og sier at det var helt utrolig dumt av han.. Jeg mener at han hadde ikke gjort det viss han elsket meg høyt nok., etter 5 år ville han vite at det er det verste jeg vet.. Jeg tror ikke at han har vært utro mot meg og at han elsker meg veldig høyt. Men det er jo bare 3 mnd siden jeg fikk en liten en og jeg har så mye følelser som spretter rundt.. I går tok han meg med på Bighorn og vi brukte så mye penger vi ikke hadde. han satt der med tårer i øynene og vi snakket sammen.. han sa han elsket meg og barna og ville aldri gjøre noe sånt mer. det var hun som sendte visitkort over fra mob hennes og det var derfor det var som mye info om henne. han var der sammen med gutta hele tiden og det vet jeg.. dem er veldig glad i meg.og ville ha sagt noe til meg om dem trodde han var på feil vei. Tror dere på han? Må si jeg tror på han.. etter å ha sett tårene i ansiktet hans og frykten hans for at jeg ville gå i fra han
☆Anonymia☆ Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 jeg tror jeg ville trodd han.. det eneste du fant var jo bare opplysninger om henne,og det stemmer jo det han sier at det kan komme når du sender visittkort..tilogmed bilde som hun har lagt ved kommer med om hun har lagt ved et bilde. men jeg hadde klart blitt skuffa jeg også om jeg var det,men ville trodd han..virker som han er oppriktig lei seg..
så var vi 4 Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Jeg kjenner han ikke, men du må velg tro han eller ikke. Et visittkort og en venn på facebook er etter min mening ikke akkurat utroskap, men med en liten baby er hormonene fort ute på villkjøring
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Er vel ikke akuratt utroskap å få visittkort på mobilen og en venn på Facebook? Nei, tro på han du! Det hadde jeg gjort tror jeg!
~~DoraDora~~ Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 I det hele tatt så ville jeg ikke likt at min mann la til et kvinnfolk han hadde møtt på danskebåten... på facebook. Hadde blitt mistenksom på at han i det hele tatt hadde blitt såpass kjent med ei dame på en kompistur, at hun sendte melding til ham på telefonen hans, og ytret ønske om å bli lagt til hans facebook venneliste... Ikke for å drepe dine forhåpninger, men jeg ville ha sjekket grundig om det var ekte tårer...eller krokodilletårer...
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 18. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2007 Ja det er jo litt det jeg har tenkt på.. skjønner liksom ikke helt at han hadde tid til å snakk med noen.. da han var på gutte tur.. men han sier at dem satt rundt et bord alle sammen.. på vei hjem.. han snakket med hun og hun så hun var forlovet. osv. og han mener kanskje at hun trodde at dem hadde noen venner til felles.. Jeg synes ikke det å få en ny facebook venn er noe farlig.. det er bare det at han ikke fortalte meg det da han kom hjem og jeg fant det ut selv. men hun er jo ikke på facebook.. og han har slettet det og sier at jeg kan spørre alle som var der.. dem sendte vist visetkort til hele gjengen rundt der.. vet liksom ikke helt hva jeg skal tro.. men jeg vil heller ikke snakke med dem andre.. syens det er mellom oss og han kan fortelle meg sannheten. Samtidig.. så tror jeg ikke han hadde turt å komme bort til min mor å hente meg viss han hadde gjort noe galt.. for han tørr ikke å juge til henne.. hun dreper han om han krøller et hårstrå på hodet mitt og det vet han!!!
grå :) Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 jeg ville trodd ham. denne gangen. men han ligger tynt an om det skulle skje igjen
☆Anonymia☆ Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 veldig enig med grå syns du skal tro på han denne gangen...virker som det han sier er sant..=)
Gjest Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 Seriøst skal det ikke såååå mye til før en dame sender visittkort med tlf-nummer o.l. Jeg hadde valgt å tro på han, men samtidig hadde jeg sjekket mobilen i tiden som kommer.
Fire småtroll Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 Nå vet ikke jeg hva slags historie dere har, om du har noen grunn til å mistro han, men hadde det vært min mann hadde jeg overhodet ikke skjenket det en tanke. Jeg er ikke sjalu av meg da, og har en mann som seriøst mener at "alt kommer for en dag". Før eller siden er det noen som røper en hemmelighet, derfor er det best å ikke ha noen mener han. Så skulle han ha vært utro ville han ha fortalt det. At han hadde tøyset, evt danset, flørtet litt og hatt det gøy på danskebåten hadde jeg ikke bekymret meg for, det er jo meg han elsker og kommer hjem til etterpå.. Men som sagt, jeg vet ikke om du har noen grunn til å tro han skulle hatt sex med et nytt damebekjentskap, eller om det er helt uskyldig som han hevder. Har det ikke i meg å tro det værste jeg tror jeg, så jeg hadde trodd han.
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #11 Skrevet 18. november 2007 synes du skal tro på han jeg........
Guttemamma til tusen :) Skrevet 18. november 2007 #12 Skrevet 18. november 2007 det er en sånn ting jeg kunne gjort! jeg har av og til blitt kjent med gutter jeg synes er veldig interessange og vi gir herandre mail ol for å prate videre... for meg er det helt uskydig, og ser ikke noe galt i å finne et menneske av det andre kjønn som jeg finner interessang! men så prøver jeg å se det andre veien, der kanskje jeg hadde tatt litt på vei om mannen hadde gjort det samme! Det er ikke lett dette..men mannen din har jo all rett til å prate med andre kvinner. De går glipp av en hel del om de kun prater med andre menn! Du bør tro på han. er nok skikkelig kjipt for han å komme i denne situasjonen over å ha pratet med en person som han synes virka ok! Ikke alltid like hyggelig å bare prate med menn på fylla, kan bli mye vas:o)
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 18. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 18. november 2007 Det er jo helt greit at han pratet med en dame og fikk visitkortet.. gud hvor mange menn jeg treffer.. men jeg tar ikke med med vistikortet, det gjorde han. jeg forteller det jo også... om jeg damset eller snakket med noen da jeg kommer hjem.. og jeg vil jo at han skal gjøre det samme. skjønner ikke hvorfor han ikke fortalte meg det.. da hadde det aldri blitt noe tull.. synes det er lov å se og prate med det motsatte kjønnet. jeg har ikke noen grunn egentlig til å tro at han har vært utro eller tenkt på det. han er ikke sånn og har gått fra et 6 års forholdt fordi samboer hans jugde og var utro mot han.. jeg tror liksom han ikke ville gitt meg den samma vonde tiden han sleit med i lang tid etterpå.
Gjest Skrevet 18. november 2007 #14 Skrevet 18. november 2007 Noen menn tenker bare at det ikke er noen big deal. =) Dem treffer masse folk ute, hu dama sendte visittkort. Og han tenkte ikke mer over det. Vi damer er annerledes, vi føler vi måååå fortelle absolutt alt. Og når mannen ikke gjør det samme så blir vi mistenksomme. Jeg ville trodd på mannen min og ikke tenkt mere over det =)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 18. november 2007 #15 Skrevet 18. november 2007 Bare slapp av du Isabelle! skjønner tankene dine og følelsene dine..men forteller du samboeren din om alle du prater med? I tillegg så sier du at at dere ikke har pratet så mye i det siste..er ikke sikkert han har sett på det som viktig å fortelle deg akkurat dette de få gangene dere har pratet sammen:o) følg magefølelsen din.. synes han virker som en god mann:o)
-Hengebuksvinet- Skrevet 18. november 2007 #16 Skrevet 18. november 2007 men ellers så er jo det du som kjenner han best. Hadde min mann begynt å gråte og vært så voldsomt oppvartende (brukt mer penger enn vi hadde på meg), hadde jeg blitt veldig misstenksom.
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 18. november 2007 Forfatter #17 Skrevet 18. november 2007 ja jeg forteller han om det mennene jeg møter.. og det synes hen er helt greit. vi prater ikke så mye lengre nei, jeg føler bare at vi starter å krangle så lett. han er kjempe sur pga at vi ikke får solgt leiligheten.. og jeg tror jeg er på vei til å gå fra vettet pga. det. han skal ikke snakke med meg om ting i det hele tatt. om det er noe han skal snakke om så er det ikke de tinga vi trenger å snakke om.. bil, jobb og kolegaer og venner... men han kan tydelig vis snakke med andre damer. Så jeg vet ikke hva jeg skal tro.. han er ikke mye koselig mot meg i det siste.. og pluss dette som skjedde nå.. det var bare toppen av kaka for meg. jeg prøver så godt jeg kan å snakke med han.. men fy for en vanseklig person.. han skal ikke dele noen ting.. og han skal heller ikke vise at han er lei seg. det er på den måten at jeg tror han, når jeg ser at han blir så lei seg. da vet jeg at han hører på meg og snakker sant.. for det er nemlig ikke ofte han gråter. jeg hater å krangle med han, synes ikke dette er noe går i det hele tatt. og vi som skal være så glade som har fått en liten en, har blitt en familie og kjøpt oss hus
Gjest Skrevet 18. november 2007 #18 Skrevet 18. november 2007 Jeg hadde trodd han. Min kjære kom stadig vekk hjem med nr oppover armen og invitasjoner til gud vet ikke hva da han jobbet på et utested. Fulle damer er jammen ikke snaue hehe Må jo si at jeg var litt sjalu selv, men jeg vet at jeg kan stole på gutten min..
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 18. november 2007 Forfatter #19 Skrevet 18. november 2007 jeg tenker på hvorfor hele tiden.. det var jeg som spurte om vi kunne gå ut å spise, snakke sammen.. fordi det er noe vi ikke har gjort på lenge. jeg ville ikke dra hjem, legge ungene og krangle mer. jeg ville heller diskutere rolig og samtidig ikke vise lillegutt at jeg var lei meg.. for han forstår så veldig mye. MEn sambo pleier jo å få helt hetta da han bruker mastercard.. så jeg er litt mistenksom da han er så rolig.. vi skal snakke mer sammen i dag, så til da. får jeg bare holde ut og prøve å bevare roen da vi snakker sammen.. men jeg er på nippet til å si at jeg ikke vil dette noe mer.. og det er utrolig tungt. jeg prøver også å tenke på barna mine samtidig... ååååå dette er vanskelig
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. november 2007 #20 Skrevet 18. november 2007 Jeg hadde trodd ham, men samtidig gitt beskjed om at jeg ikke vil ha det sånn flere ganger.
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 18. november 2007 Forfatter #21 Skrevet 18. november 2007 åååå nei, om dette skjer en gang til, så er jeg ute av døra, før han kommer ut av dusjen!
Boulengerina Skrevet 18. november 2007 #22 Skrevet 18. november 2007 Synes du overdriver litt (med mindre du har grunn til å mistro ham).. Min samboer treffer ofte andre damer på byen eller andre steder.. Han er en person som veldig lett kommer i kontakt med andre mennesker.. Hender jeg finner nye tlf-nr på hans telefon uten at han har fortalt meg om desse personene han har møtt.. Tenker ikke så mye over det, bare spør hvem det er osv.. Han har fått flere nye venninner etter at han og jeg ble sammen, og jeg ser ikke noe galt i det.. Men samtidig forstår jeg at ting kan bli litt ekstra sårt når du akkurat har fått en liten en, og da hender det jo ofte at man ikke føler seg så fresh som før osv.. Men om det hadde vært min mann hadde jeg garantert trodd ham:)
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 18. november 2007 Forfatter #23 Skrevet 18. november 2007 helt greit med venniner.. men ikke da det evt blir i all hemlighet... det liker jeg ikke! sånne menn har jeg vært borti nok i livet mitt.. og vil ikke være sammen med en som kan juge til meg.. men jeg tror jeg tror på det han sier, han sier mye rart og holder på... men det får bare være. jeg tror han vet hva han mister, om han hele tatt tar å gjør noe sånt en annen gang.. Jeg tror jeg tror på han av det han sier. Sfår bare tiden vise om vi begge har lært noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå