Gå til innhold

Jeg er såååååå spent..

Anbefalte innlegg

Skrevet

i morgen skal vi på ultralyd,og jeg håper sååå inderlig at alt er i skjønneste orden, også har jeg et lite ønske om at de ser om det er gutt eller jente... ååååå,det kiler i magen når jeg tenker på det! Like spennende om det er første eller femte barn man venter!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,i går var jeg på ultralyd..Alt sto bra til med lille nurket... Terminen ble flyttet 5dager fram da men... Også klarte ikke jordmoren å se kjønnet, åog jeg som var sååå spent på det! Men,men..det blir nok en UL til kjenner jeg meg selv rett..Er fryktelig nysgjerrig av natur!!

Skrevet

Så bra at alt sto bra til da! Spennende å gå på ultralyd ja!!

Skrevet

hvor langt er du på vei nå da? når skal u evt på neste UL?:D:D

Skrevet

Jeg er 17+6..skal undersøke litt med henhold til en ny UL..vet ikke om jeg har automatisk krav på en ny ettersom jeg har mistet et par ganger før,og hadde svangerskaps forgiftning i forrige sv. Hvis jeg ikke har det,kan jeg jo alltids ta en på en priv klinikk..... Jeg vil gjerne ha en til uansett jeg!! Er jo som sagt nysgjerrig av natur,pluss at vi har ei lita ei her som gjerne vil være med på å betsemme navn,og handle litt. Og da hadde det jo vært moro om vi kunne kjøpe noe i en farge som står til det ene eller andre kjønnet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...