Blacktower Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Noen som har hatt dette og blitt gravid ved neste el? Regner man da denne blødningen som en vanlig mensen? Tror nemlig jeg har hatt dette da jeg har hatt svaaake tester hele denne uken og har hatt en hel del symptomer. I går begynte jeg å blø og nå er testen negativ.
Eira2010 Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Har ikke opplevd det selv, men ja, du regner blødningen som mensen. 1 dag med blødning blir da 1. syklusdag. Lykke til i neste periode! Håper spiren setter seg da:)
Blacktower Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Tusen takk for svar! Ja jeg håper virkelig den sitter fast neste gang, for det var kjipt å få posetive tester, ha masse symptomer og så begynne å blø. Men jeg klager ikke for dette var 2pp for meg.
Hannahs-mor06 Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Jeg opplevde også flere svake positive CB, men hos legen var testen neg, og blodprøve var neg.. Men jeg hhar ikke hatt noen blødning heller...og ikke fått tilbake mensen etter fødsel for 11 mnd siden. Kjipt å få en positiv test, for deretter negativ..;( Har iallefall hørt at man blir fort gravid etter sa.., mulig det samme gjelder for ma..vil jo tro det, for er jo noe av det samme.. Lykke til;)
Blacktower Skrevet 18. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2007 Dytter denne litt jeg. Kanskje noen andre har opplevd det samme og kan komme med noen erfaringer.
har4barn Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Jeg opplevde dette i forrige periode. Litt svak test som bare ble svakere til tanta dukket opp. Ble ikke gravid denne pp'en heller, så jeg håper på neste....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå