Gå til innhold

Skal jeg bli med eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben skal på seminar i London i begynnelsen av desember. Han har spurt meg om jeg vil være med.

Problemet er at da blir jeg gående alene på dagtid i tre dager.. Og jeg har aldri vært i London før..

Jeg må bestemme meg før jeg skal be om barnevakt og fri fra jobben..

Hva ville dere gjort? Fordeler og ulemper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt med! Juleshopping i London må være digg!

Skrevet

Hadde jeg hatt råd til tre dager med shopping hadde jeg uten tvil blitt med :o)

Masse julegaveshopping å få gjort unna da :o)

Skrevet

Jeg hadde reist:) Sikkert ikke problem å finne på noe der alene. Tenk 3 dager å være for seg selv, så er du han jo på kveldene,

Skrevet

Å nei, tre dager i London?? ;-) Klart du må dra! Hørt om shopping? De har det i London :-P

Skrevet

Er det jeg tenker også. Handle masse julegaver..

Men hvis vi får hotellrom litt i utkanten da? Jeg har ikke peiling på undergrunn eller noe.. Her kjører jeg jo bil, er mange år siden jeg tok bussen...

Skrevet

Jeg hadde ikke dratt..

Men nå er jeg så pinglete mtp gå rundt i London helt alene da..

Skrevet

Undergrunnen er det enkleste i verden å sette seg inn i! Dra! Go, go, go!!!

Skrevet

JA, det må jo være helt supert. shoppe masse... og ferie, du kommer til å være glad for at du var med

Skrevet

Er det som gjør meg så usikker... Eneste stedet jeg har vært i england er i newcastle.. He he.

Har vi hotellrom i sentrum blir det ikke noe problem. jeg elsker å shoppe alene.. Og handle julegaver der hadde vært bra..

Men finne frem med offentlig transport... vet ikke jeg....?

Skrevet

Du finner fram, garantert! Og det står alltid folk fra undergrunnen der som du kan spørre hvis du lurer! Seriøst, det er kjempeenkelt å skjønne systemet, med farger og greier! Bare gå til venstre hvis du skal vestover og høyre hvis du skal østover:)

Skrevet

Alene på shopping er jo det beste! Da får du sett det du vil og handlet det du vil.. Bli med!! Misunnelig!

Skrevet

He he, ja det hadde vært noe. Bag boys?? Hi hi :)

Men jeg har jo ikke peiling på øst og vest? Stedssans? Hva er det for noe??

Skrevet

Jeg er akkurat som deg, men det er enkelt skjønner du. På alle stasjonene står det piler med "eastbound" og "westbound". Hvis du ser på undergrunnskartet og ser at oxford street ligger til høyre i forhold til den stasjonen du står på, da skal du østover, og går dermed mot eastbound. Jeg skjønte det med en gang, og tro meg, stedsansen er totalt fraværende!

Skrevet

Jeg ville reist!! :o) Undergrunnen setter du deg raskt inn i, og som noen skrev over her, det er alltid noen du kan spørre om du er i tvil om hvilken bane du skal ta :o) Så lenge du kan engelsk er du reddet ;-)

Skrevet

Reis!

London er fantastisk. Undergrunnen er lett å finne ut av og lurer du på noe så spør du bare (folk er veldig hjelpsomme), dra på shopping, titt i alle de dyre, billige, rare, fine butikkene, bruk noen timer på Harrods, moro å se, og alt er ikke kjempe dyrt, sitt på cafe i Soho mens du later som om du leser en bok, mens du egentlig sitter og titter på alle de rare folkene.Spis lunsj på en pub mens du nyter atmosfæren og en pint. Du bare må gå på marked, PortobelloMarked er koselig, Camden spennende og Greenwish er lite og oversiktelig og da kan du ta deg en hutre tur i den fine parken. Få med deg et museum, Tate gallery er kjempe flott. Du har tusen muligheter og vil garantert ikke kjede deg.

Du kommer til å storkose deg! Løp og kjøp en bok om London.

Skrevet

Jeg hadde ikke dratt, aldri om jeg hadde likt meg alene i London 3 dager.

Skrevet

jeg hadde blitt med.............. ikke noe problem å få tiden til å gå!!!!

oxfordstreet............. eneste du trenger å vite!!!!

Skrevet

Kjære gud, REIS!!!

Var på juleshopping i London i fjor, utrolig opplevelse:o))) Ta turen på Disney store og GAP:o)

Jeg og venninnen min hadde heller ikke vært der før, som Nikoline sier, alt du trenger å vite er oxford street:o) Og undegrunden er kjempeenkel bare du bruker litt tid på å sette deg inn i det.... Kjørte mye undergrund vi, selv om vi bodde ved oxford street.. Det høres myye verre ut enn det er:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...