~sjiraff~ Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Her vil snuppa veldig gjerne kjøpe en rosa sabeltann caps til pappaen sin... I og med at jeg er sikker på at det ikke akkurat står øverst på lista hans må jeg prøve å selge inn noe annet.. hehe.. men akkurat nå er hun urokkelig.. )
*Rutletutt* Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Ha ha - ja, en rosa sabeltanncaps blir vel ikke hyppigst brukt;o) Her blir det bare en liten ting som en pappa-kopp el pga jeg skal gi en ganske dyr gave fra meg;o)
Beama Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Han skal få pondus bok og en bok om hvorfor barn er glad i pappaen sin=)
yasmina Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 her blir det puslespill da pappaen har faatt det for seg at han skal begynne aa pusle. ja fra ungene til PAPPAen...... Ikke omvendt
Mamma til en prins+spire Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Så god ide! Hva heter den boken om hvorfor barn er så glad i pappan sin???
Mamma til en prins+spire Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 ...jeg har kjøpt en kyling på kirkens nødhjelp:)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 her skal datteren i huset kjøpe klokkeradio til pappaen sin!
Mamma til en prins+spire Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 ....såååå bra! Kanskje jeg kan hive meg pådentrenden og
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 kanskje noe de kan gjøre i sammen . byggesett eller noe......... men han er kanskje for liten..........får se. kanskje ull undertøy. skal jo være mye ute i vinter. skal lage den heftigste akebakken bak i skogen her. en for voksne og en for barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå