Gå til innhold

Slikt føler jeg det............<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hold meg hardt inntill deg....jeg elsker deg!!! Du, mitt lille mirakel...du, har gjordt mitt liv fullverdig!!!

Hvordan kan man elske noen så høyt at det gjør vondt i hjertet mitt?!! Å vite at JEG er alt for deg...

At du elsker mine hjerteslag fordi du kjenner roen over de.....du husker de myke bevegelsene

mine når jeg gynger deg i søvn....å du kikker opp på mammaen din med de store brune øynene dine...

hvordan er det mulig å elske noen så hardt!!?! Den ubeskrivlige følelsen når du gråter og jeg tar deg og

koser med deg mens jeg nynner en rolig bussanlull og ser når du forsiktig går inn i drømmeverden!!

Selv om du skriker fordi du er sulten, trenger en ny bleie, trenger kos eller søvn....kan jeg aldri bli

sint på deg....du er den mest fantastiske, unike og nydeligste gutten jeg noen gang kunne forestilt meg!!

Håper jeg vil bli den mammaen du trenger og ønsker, jeg vil alltid være der for deg min skatt!!!!

Mamma elsker deg lille gutten min for alltid <3<3<3<3<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå, så fint skrevet!! :o) Beskriver igrunnen veldig godt hva jeg føler for min lille gutt også :o)

Skrevet

Er det ikke fantastisk vi kan føle det så enormt for noen !?!! :D

Helt fantastisk privilegum og bli en mamma :) !!!!!

Skrevet

Vi er utrolig heldige!!! :o)

Er en overveldende følelse man ikke har mulighet til å forstå før man opplever det :o) Ekte lykke :o)

Skrevet

så ufattelig fint skrevet ?`??

å herregud,så nydelig..

ble jo helt på gråten her.

føler akkurat det samme :))

det er så herlig..

Skrevet

Ja, det er så hærlig å være mamma!!

Skrevet

hvorfor vil du da la noen skjære vekk forhuden hans!

Skrevet

Ja, vi er utrolig heldige!! :)))

Mange ganger får jeg tårer i øynene, bare ved å se på han...! Han var egentlig en attpåklatt, 6 år etter 1.jenta mi, men GUD så glad jeg er for det :)!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Nydeli=)

Og så sant!!

Skrevet

Såå sant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...