1baby,og 1 spire Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 men ønsket det på ordinær ultralyd.Lurer bare på hvor vanlig dette kan være ,virker som de fleste som vill får vite det.
Maria8 Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Jeg var på UL i uke 16 og 18, og fikk ikke vite det. Jeg vil VIRKELIG vite det, fordi jeg føler meg så sikker på at det er en gutt.. Har så lyst å handle klær og utstyr med kjønnsbestemt farge! Første UL satt han for stille (for en gangs skyld!) og andre gangen var han helt hyper, men kryssa beina og snudde seg med ryggen til! Virkelig ikke interessert i å vise seg frem.. Så jeg trooor det blir en ny UL på meg..
Axus' girlfriend Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Jeg fikk ikke vite det:(Både samboer og jeg hadde gleda oss masse til å få vite kjønnet. Har masse tantebarn som er gutter, så om det evnt hadde vært gutt så hadde vi ikke trengt å handle så mye selv. Men nå får vi bare vente i spenning:)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Vi fikk ikke vite, vi ville vite om legen kunne være sikker. Men han var ikke helt sikker på hvilket kjønn, så da sa han ikke noe. Synes det egentlig var greit, det blir et overraskelsesmoment etter fødselen:)
Ninemi Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Fikk ikke vite det. Vi hadde veldig lyst å vite kjønnet, men jm kunne ikke se det. Ble litt skuffa der og da, men det viktigste var jo at den lille hadde det bra tross alt. Å vi får jo vite det om ikke så veeeldig lenge. :-)
*Siljemor* Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Vi fikk ikke vite kjønnet sikkert...kanskje ei jente sa ul-legen. Får se på neste ul.
Gjest Orkideen Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Jeg fikk ikke vite kjønnet på den ordinære ultralyden. Jeg fikk først vite at jeg ventet en jente når jeg var på UL på et privat legesenter i uke 24.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Jeg vil bare si at jm og legene som utførere ul skal kunne se om det er gutt eller jente,klarer de ikke det så blir dere innkalt til ny ul.Grunnen til at de skal kunne se det er at de SKAL sjekke urinveiene til barnet slik at det er som det skal. Dette fikk jeg vite når jeg fikk nr to. Var da på ordninær ul og der fikk vi ikke vite det,men skulle inn på en ny i uke 32da og i mellomtiden hadde jeg byttet sykehus og der fikk jeg vite det og da spurte jeg henne hvorfor jeg ikke fikk,osv.Så det var hun som forklarte meg at de skal kunne se det.
Galskapens overhode Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 Vi fikk ikke vite.. Skal på 3D om 2 dager fordi vi VIL vite..
Mamma_25 Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 Fikk ikje vite det og jeg ville vite det. men jeg fikk ikje vite det for den lille lå med beina opp å armene ned så var umuligt å se det
-Loppa- Skrevet 18. november 2007 #11 Skrevet 18. november 2007 Det var umulig å se kjønn på babyen vår (navlestreng mellom bena og bena i kryss)
tertilus Skrevet 18. november 2007 #12 Skrevet 18. november 2007 Umulig å se kjønn på vår bebis også. Den lå enten med benene i kors eller med ryggen til. Vi skal klare å holde oss til fødselen. Iiik, blir så spennende!
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 18. november 2007 #13 Skrevet 18. november 2007 vert på 2 ul...men neida...navlesnoren mellom beina begge gangane... men skal ha en 3d ul og,håper og få vite det da... litt greit og vite og eg skal vaske opp gutte kler etter førstemann,eller om eg må ut og kjøpe litt rosa=)
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 18. november 2007 #14 Skrevet 18. november 2007 Fikk ikke vite det på ordinær ul, var til og med inne to ganger fordi babyen var litt lite utviklet og bildet var ganske uklart første gang. Kunne ikke se kjønn. I uke 24 (ofte ul pga diabetes) så legen at det var ei jente.
Athene75 Skrevet 18. november 2007 #15 Skrevet 18. november 2007 Vi ville vite det, men fikk ikke vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå