tayni Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 den var litt sterkere enn i går og helt klart en strek ( + at jeg har ømme pupper, stikk i magen, vondt i lysken og nederst i ryggen, jeg må tisse hele tiden). så nå må jeg bare kunne innrømme for meg selv at jeg faktisk er gravid igjen. er så utrolig glad, men samtidig utrolig redd for å miste igjen også. men jeg får tenke positivt og som regel går det jo fint andre gangen. så tusen takk alle sammen for oppmuntrende svar i går. ønsker alle masse lykke til. håper vi snart ses på 1 tri.
Venter på 3_de spire Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Gratulere så masse!! Lykke til videre!!
Endaenbabyønskes Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Du er gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 GRATULERER så mye... kjempe koselig å høre streken er sterkere=) Nyt den lille spiren i magen og alle symptomene som kommer=) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå