Gjest Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Den der "jeg er en liten undulat" og den der "små froskene, små froskene de...." noen som kan hjelpe? anniken digger dem men jeg husker ikke teksten!
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Jeg er en liten undulat Som får så dårlig mat For de jeg bor hos For de jeg bor hos de er så gjerrig Jeg spiser sild hver en'ste dag Men sild vil jeg ikke ha For jeg vil heller Ja jeg vil heller ha Coca Cola og is SMÅ FROSKENE Små froskene, små froskene de svømmer fort av sted Små froskene, små froskene de svømmer fort av sted ”Kvakk kvakk kvakk kvakk Kvakk kvakk kvakk kvakk Kvakk kvakk kvakk kvakk kvakk kvaa” Små rumpetroll, små rumpetroll, er morsomme å se, små rumpetroll, små rumpetroll er morsomme å se, ”Kvakk kvakk kvakk…. Men ører, men ører får ingen frosker ha, men ører, men ører får ingen frosker ha, ”Kvakk kvakk kvakk… Og rumpene, og rumpene, de vokser de i fra, og rumpene, og rumpene, de vokser de i fra, ”Kvakk kvakk kvakk…
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 jeg er en liten undulat som får så dårlig med mat for de jeg bor hos, for de jeg bor hos, de er så gjerrige så de gir meg sild hver eneste dag men det vil jeg ikke ha for jeg vil heller, ja mye heller ha coca cola og is små froskene, små froskene de hopper fort av sted små froskene, små froskene de hopper fort av sted akvakk kvakk kvakk akvakk kvakk kvakk akvakk kvakk kvakk kvakk kvakk akvakk kvakk kvakk akvakk kvakk kvakk akvakk kvakk kvakk kvakk kvakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå