Gå til innhold

Heisann hoppsann:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden sist...jeg bare måtte ha en pause jeg. Jeg syns det gikk så mye tid til dibbing - må bare - skal bare!!!! Til slutt drømte jeg om dere om natta og om innlegg og om svar...hihi

Nå har jeg fått meg en ny hobby, digital scrapping! Det går mye tid til det også, men nå føler jeg at det er fornuftig og at jeg får brukt de mange 1000 bildene våres:)

Ellers er jeg begynt på jobb igjen - og trivest med det. Kvalme og oppkast i 16 uker får holde:)

Ha en fin søndag folkens -

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å være tilbake ijobb da, det kan jeg jammen tenke meg! digital scrapping virkersikkert litt smartere enn dibbing, men du...... da får du jo ikke snakket med oss.... da sitter du jo bare forran maskinen og henger uten å ha noen å snakke med, er ikke det trist da?

Skrevet

Så fint at formen er bedre og at du er i stand til å jobbe igjen. Da går dagene liksom litt fortere...

Skrevet

Det er vel fint å drømme om oss vel;=)!!!

God å høre at formen er stigende! Ha en flott søndag du og!

Skrevet

Hehe..tenkte det samme ;) Ikke det værste du kan drømme om....Ha en flott søndag,og kos deg videre med god form og voksende mage :))

Skrevet

Hahaha ja det er ikke det værste jeg har drømt:)) og ja - det er litt ensomt uten dere:)

Jeg gruet meg skikkelig til å begynne i jobb, måtte plutselig huske alt igjen. Men det har gått veldig bra, kunnskapen ligger jo der fremdeles!!! Også er det kjekt å se folk igjen. Disse dagene og ukene har vart i en evighet, først nå begynner jeg å glede meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...