Mammapudding Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Sliter fortsatt med en del vann i kroppen..3 mnd etter fødselen. Er det normalt? Hehe, jeg trodde liksom at alt vannet forsvant med en gang man hadde født:) Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt vannet?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 med vann skal vann fordrives:) Pass på saltinntaket også for det binder vannet. Jeg har fremdeles litt vann i kroppen nå seks måneder etter fødsel, men det er i ferd med å forsvinne helt nå. Det tok ca tre måneder før jeg var tilbake i min normale skostørrelse. Fikk helt sjokk jeg, for jeg trodde også at det skulle forvinne med det samme:)
Mammapudding Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Hehe, ja ikke sant:) Hadde vært så greit om alt vannet hadde forsvunnet på sykehuset liksom:) Er jo så deprimerende at støvlettene mine som alltid har vært for vid i leggen nå er så trang at jeg såvidt klarer å glide de igjen! Ok, mye vann..lite salt..notert:) Takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå