Gjest Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Damer, dere som vet alt mulig: kan jeg beise en bokhylle utendørs selv om det er minusgrader? Jeg skjønner at tørketiden blir lengre, men er det eller noe i veoien for å gjøre det nå?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Blir det ikke sopp da? Så lenge det er fuktig ute når du maler..
prekæs Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Tror det står på beisespannet. I liten skrift:) Mener jeg beiset huset utvendig i minusgrader, men det var jo med utvendig beis.
Mrs. Bouquet Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Beisen blir tykkere og det blir tyngre å stryke den fint ut.
Gjest Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Kommer det sopp så fort, da? På spannet står det Til innendørs bruk, men jeg tolker det som at man kan bruke den til bokhyller etc, ikke til å beise selve huset - men hva vet jeg??? Vil liksom ikke gjøre det inne pga baby, men hvis jeg må vente til våren kommer, så....
prekæs Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Hvis nymalte møbler står ute til tørk i kuldegrader er det en fare for at det blir ujevnt og matte skjolder. Du har ikke mulighet til å bruke et lukket rom til beisingen da? Hvor du lufter ut med jevne mellomrom? Er det rundt null grader, tror jeg du kan beise ute. Vet alt om å være utålmodig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå