Gå til innhold

Dere skal idag da?

Fantasiløs m/ 2 vakre gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg idag føler jeg, lyst til å finne på noe.. Men vet ikke hva..

Deres planer for dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ITTE STORT.. SOSE HEME OG SÅ DRA PÅ VÅR FASTE SØNDAGSTUR FOR Å FYLLE BENSIN..

oops.. kom borti den knappen ja... anyway :)

Skrevet

Dere kan sikkert fylle bensin i Råde ;P

Skrevet

Vi skal til mammaen min. Skal øvelseskjøre litt - er nettopp ferdig med trafikalt grunnkurs men skal kjøre litt selv før jeg begynner å ta kjøretimer. Etterpå skal sansynligvis mamma susse på Anniken i 8 timer før vi spiser raspeballer=) (komle)

Mamma er helt GAL etter Anniken, det er sånn at hun nesten gjemmer henne når vi skal gå, hehe... første barnebarnet vettu!

Skrevet

Vurderer og vaske rundt gangen min til jul..Ungene leiker og mannen er på jobb..

Skrevet

VI skal sette deig, før vi spaserer oss en liten tur. Og senere skal vi spise middag hos eks-svigers. Det blir veldig koselig=)

Skrevet

Bare sose rundt og være forelsket.

Skrevet

Sløve litt her først, så rydde til visning. Så skal jeg og snuppa ut på tur med naboene. Skal gå og mate endene mens pappaen i huset har visning. I ettermiddag/kveld vet jeg ikke, men snuppa skal hvertfall male.. hehe.. Har ikke hatt malebok på noen dager og det har nesten vært krise i heimen her..

Skrevet

Bare jeg som er så heldig og skal på jobb da...? Har seinvakt, jaja...

Skrevet

aner ikke, noe husarbeid må påregnes.....men ellers, nei jeg er for trøtt ennå

Skrevet

Hvis jeg får gubben ut av sengen skal vi legge avretningsmasse på varmekablene. La varmekabler på kjøkkenet i går. Er så LEI av å ikke ha skikkelig kjøkken...

Vi har fri i helgen for å få gjort mest mulig, men han har vist bestemt seg for å sove bort dagen, og da får ikke jeg gjort noe alene :(

Etter det skal vi hente barna hos mine foreldre, og spise middag der.

Det blir kjekt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...