Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Helt siden jeg fikk sønnen min for 3mnd siden så blir jeg så berørt hvis jeg hører om triste ting, spesielt ting som har med baby og gjøre. Fks det var ei venninde av meg som hadde ei venninde som jeg ikke kjente engang, dem mistet babyen sin og når jeg fikk høre det så satt jeg med stor klump i halsen og tårene begynte og trille. Var ikke sånn før jeg fikk barn. Noen sammenheng kanskje?
fleXibel Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Jeg har blitt en verre tuter enn det jeg var før.. Spesiellt har jeg blitt ekstrem redd for at det skal skje noe med vesla, meg eller gubben.. er så redd at jeg blir påvirket i lang tid etterpå hvis jeg hører triste historier..
Prish Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Akurat sånn er jeg også! Alt går sterkere inn på meg etter jeg ble mamma. Når jeg leser eller hører om unger som har det fælt, gråter jeg og får lyst til å ta alle ungne i armkroken og trøste... V opplever nok ting påen litt annen måte nå. Vi har jo blitt mammaer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå