nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 vi må kjøpe julegave til kjæresten til broren til sambo. de har vært sammen over ett år, men vi har ikke møtt henne mer enn 5-6 ganger... så vi kjenner henne ikke sånn veldig godt... hva kan vi kjøpe som ikke er så dyrt? hun er 20 år...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 har samme prøblemet her..til to av mine svigerinner:o) hun ene vet jeg retter håret sitt, så jeg kommer til å gå til frisøren å kjøpe noe hårgreier for "retta hår" hun andre vet jeg ikke, men lurer på om vi skal kjøpe gavekort tur_retur til henne og bror min på coulor line!
ALIICE Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 He-he... Må le av nicket ditt=) Hvis hun har egen husholdning, altså ikke bor hos mamma og pappa, kan du jo kjøpe stealton brødpose til henne. Det er en sånn "trendy" form for brødkurv=) Ganske kul faktisk!
Skravlemamman Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Hva med vanter...fra HM ...eller skjerf
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2007 hun har kjøpt leilighet, men den er ikke ferdig før om ett år eller to, så hun bor foreløpig hjemme... skjerf og vanter kan jo være noe ) er så vanskelig når vi ikke kjenner henne... virker ikke som om broren til sambo syns det er så viktig at vi blir kjent med henne og at han blir kjent med lille....
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2007 ZikkZakk, hvor får jeg kjøpt det?
ALIICE Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Vet at Kitchen har de! Sikkert noen andre som har de også, uten at jeg vet hvem=)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2007 fant bilde på nett. de var kule, da ) men er det virkelig plass til ett helt brød i en?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. november 2007 flere forslag?
grå :) Skrevet 18. november 2007 #11 Skrevet 18. november 2007 hva med feks en god håndkrem, ansiktsmaske, fotbad osv i en kurv? liker hun håndarbeid så kan du jo kjøpe noen blader på narvesen elelr noen ferdigpakker musikk filmer gavekort ett elelr annet sted
Meg + 2 prinsesser Skrevet 18. november 2007 #12 Skrevet 18. november 2007 Gavekort på en stilig klesbutikk? Kanskje broren til samboeren din har fått med seg hvor ho handler klær;) Cd, sminke, velværeprodukter, en stilig og god shampo, balsam og hårkur fra frisørsalong.. En fin lysestake, et kult bilde i ramme? .. Ikke så lett nei..
* Mamma'n til Ailin * Skrevet 18. november 2007 #13 Skrevet 18. november 2007 Gavekort syns jeg er kjekt å få, der kan dere spørre broren til samboeren din om hvilke butikker/salonger hun er på så kan dere gi henne gavekort på 150-200 kroner. Trenger jo ikke å koste all verdens heller )
Fire småtroll Skrevet 18. november 2007 #14 Skrevet 18. november 2007 Samme opplegget her, men de skal flytte sammen over jul da, så jeg har kjøpt to gode badehåndklær (var 40% på Kid forrige uke) og noen dufte-telys og en søt såpe. Det er jo noe alle kan bruke...
Gjest Skrevet 18. november 2007 #15 Skrevet 18. november 2007 Til jul i fjor kjøpte vi et sett med håndkrem og dusjkrem fra Biotherm,kostet 200,-.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. november 2007 Forfatter #17 Skrevet 18. november 2007 takk for mange fine tips ) ikke lett dette...
Gjest Skrevet 18. november 2007 #18 Skrevet 18. november 2007 Brødposen fra Stelton er ikke til oppbevaring, men til servering. Fåes kjøpt mange steder, bla. Rafens, Traktøren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå