henne han var utro med Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Har du det bra? Jeg er litt anonym for tiden men har tenkt på deg. Ikke nevn mitt gamle nick om du vet hvem jeg er. Vil ikke offentliggjøre meg selv ennå. KLEM
Skravlemamman Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Hoi, så godt å se deg igjen.....også med det nicket:-)Ja jeg har det bra, men travelt m ed all jobbingen....., ønsker deg alt godt, ja nå blei jeg glad....har tenkt masssse på deg også.... Stoooooor klem......
henne han var utro med Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 Så flott du vet hvem jeg er da. Slipper jeg å hinte. Er ganske hemmelig for øyeblikket. Sendte deg noen tanker om hvem jeg var så da virker det jeg håpet ville virke haha. Er du i full gang med juleforberedelser?
Skravlemamman Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Ja det virker det vet du:-) Ja jula har jeg holdt på med siden høstferien, sånn er det å jobbe i skolen, men nå begynner ukene å ta meg......, send meg en pm ....., jeg dør etter å høre hva du har drivi med siden sist....., her skjer det ting.......unner jeg deg virkelig;-)
henne han var utro med Skrevet 18. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2007 Skal sende deg pm. En engel kom til meg for noen uker siden og etter det er livet snudd opp ned haha. Er egentlig helt utrolig at vi møttes og han er bare helt nydelig. Hvorfor meg liksom tenker jeg hele tiden. Kan ikke si så mye mer men har skjemmer meg altfor mye bort, er nesten som i en drøm det jeg opplever.
Skravlemamman Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Jeg tror ingenting er tilfeldig her i livet, det er nok en mening med dette ja:-) Kos deg som forelsket....., det er herlig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå