Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Er det noen par her inne som har hatt sex i samme rom med et annet par? Hvis ja, hvordan var dette? Vi fantaserer om det veldig ofte.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Jepp. Har hatt det, men det er ganske mange år siden. Veldig pirrende:)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 jupp;) var helt greit d, alle var fudle da;) så har vi hatt sex i badestamp med 11 andre rundt, måtte sitte i fanget på hverandre pga plassen;) hehe lett;)
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2007 #4 Skrevet 24. desember 2007 Ja, det var utrolig pirrende og gjorde ekstremt mye godt for sexlivet vårt etterpå. Men så hadde vi også sex med hverandre alle sammen, ikke bare med fast partner.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Kan du Anonym 09:40 fortelle mer om det? Drømmer om gruppesex men tør aldri nevne det for min kjære...
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Begynte vel som en spøk mellom meg og en kollega på jobb. Og så balte det på seg.... Vi avtalte treff og så har det blitt flere. Hun og jeg har også hatt oss alene på jobbturer vi har hatt. Med lov fra mennene da. Pirrende og deilig :0)
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Det er min manns største fantasi. Men vet ikke hvordan vi skal gå fram for at det skal skje... Kan liksom ikke bare spørre et vennepar om de vil ha sex i samme rom som oss heller *lol*.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 hei! oss hos sjedde det egentlig tilfeldig på en måte jeg og ei venninne bodde sammen på samme soverom(hun i seng og jeg på madrass) så skulle kjærestene våre komme til oss å se film og plutselig begynte vi å ha sex hun og typen i senga og vi på madrassen:P utrolig pirrende og deilig! har bare skjedd denne ene gangen men var en fin opplevelse anbefales!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå