Gå til innhold

Hva betaler dere for forloveren deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes egentlig man skal betale sminke frisør og kjole (innen rimlighetens grenser...), men er dette vanlig? Vet om mange som har vært forlovere og endt opp med regning på nærmere 10000... Synes det er for drøyt og at man derfor skal få noe igjen for å være det. Hva tenker dere om dette?

Er kankjse litt avhenging av hvor bestemt bruden er på forlovers vegne også da?

Og hva med mannens forlover? Er det vanlig å leie antrekk til han eller hvordan fungerer dette egentlig?

Blir veldig glad for tilbakemeldinger!!!

Skal gifte meg om litt over ett år og har såvidt begynt å planlegge litt og lurer på hva ting koster....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler kjole, hår og sminke for min forlover. Mye fordi jeg vet hun er i en vanskelig økonomisk situasjon, og jeg vil ikke at det skal være en belastning for henne å være min forlover. Det skal være en glede for henne, ikke noe som kommer til å knekke økonomien hennes i lang tid fremover.

Skrevet

Jeg var forlover for min venninne og fikk ikke betalt noe i det hele tatt. Forventet ikke det heller, og nå jeg nå skal gifte meg, har jeg ikke tenkt tanken engang at jeg skal betale for min forlover!?

Men klart, hvis jeg bestemte at hun skulle ha en spesiell kjole kunne det hende det var aktuelt. Men sminke og frisør hvis hun velger å gjøre dette profesjonelt??? Nei.

Skrevet

Jeg betaler ikke kjoler eller frisør da jeg ikke forventer et spesielt antrekk eller en spesiell frisyre. Men jeg kommer til å ordne en gave til dem som takk, og håper på å få arrangert en god middag for dem (ikke så lett da de bor på hver sin kant av landet).

Skrevet

Vi tar nok en god middag og gjerne en kveld ut en tid senere, etter bryllupet!

Skrevet

Betaler ingenting!!!!! (har ikke slått meg en gang...) Men enig med fuksia: Kan heller gjøre noe koselig senere..

Skrevet

Jeg betalte ingenting.

Nå fikk vi sminke og hår gratis hos frisøren, men hadde ikke betalt for henne uansett.

Er ikke det å være forlover en ære i seg selv da?

Et tegn på vennskap?

Skrevet

Jeg skal heller ikke betale noe for forloveren min, hun er bare kjempe glad for at hun får være det!! Hvis jeg noen gang blir forlover, vil jeg aldri forvente at brudeparet skal betale det! Vi har mer enn nok å betale for:P

Skrevet

jeg betalte min forlover hår og sminke..Pluss en gave etter bryllupet.

Det samme gjorde hun for meg:)

Vi lånte klær (kjole og hvitt) av kjente til mannen min og hans forlover..jeg ville de skulle være like så derfor skaffet vi ham klær...Ellers hadde vi ikke tenkt på det....forloveren hans fikk også en fin gave etter bryllupet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...