Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Tenker på disse meldingene man skriver til familie og venner når man har født. Man skriver alltid at prinsen/prinsessen har kommet, vitale mål og at alt står bra til. Men hva skriver man viss det har skjedd noe spesielt som at barnet har downs eller har en alvorlig skade el.l. Nevner man det? Sikkert forskjellig, og jeg er ikke bekymret eller noe, bare nysgjerrig på hva folk ville gjort.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Da hadde jeg nok ikke sendt melding, men ventet litt og ringt rundt til nærmeste familie..
Bea har snart 4 barn? Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Vi sendte det på sms.... først at en perfekt liten tulle var født... 2 timer seinere at ho manglet endetarmsopning og var tatt med på undersøkelser.... det ble enkel og fakta orientert opplyst Og igjen kom dei verste sms eg noen gang har fått... tenker på dere.... stakkars dere.... dette går bra..... det var ikkje noe få faktisk........ klem, gla i deg... dei fleste svara var fæle åfå sjølv omdet var støttende og i beste mening.. men trur og dei hjalp oss over i neste "sorg" fase da..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå