Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hva er dine favorittfilmer? Her er noen av de jeg liker: Finding Neverland Pulp fiction The Hours Being John Malkovich Donnie Darko Tilsammans Smala Sussi Så som i himmelen Hawai Oslo Jonny Vang Cast Away American Beauty Frihetens regn Ellers er jeg veldig glad i Twin Peaks, og filmer av David Lynch Hvis du har samme smak, så tar jeg gjerne i mot flere tips!!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 The shawshank redemption While you were sleeping The lake house coach carter the gridiron gang welcome to the jungle LOTR danny the dog the postman waterworld the truth about david gale die hard 1,2,3,4 og mange mange fler
Gjest Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Requiem for a dream Secret window Hostel Danny the dog mmmmm..... Ja der sa det stopp, husker rett & slett ikke flere i farta. Ikke kan jeg sjekke dvd hylla heller, for den er pakka ned i bananeske, klar for å bli flytta på
Gjest Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 2001:A space odyssey The trip Hostel The electric cool-aid acid test(doku) Lolita (fantastisk!!! boken er enda bedre) The shining Full metal jacket A clockwork orange Paths of glory Fight club Kill Bill Natural born killers!!!!! Pulp fiction Trenger vel ikke nevne at jeg digger Tarantino og Kubrick?
Gjest Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Forest gump, shaun of the dead, pirates, bad santa, charlie and the chocolate factory, elisabethtown, the matrix, braveheart,
Gjest Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Sauen: A clockwork orange???? seriøst???
Gjest Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 A clockwork orange syns jeg suuuuger som film, men har sett den på teater. Og det var BRA det! Blod og spying, voldtekt and so on... hehe... sykeste jeg har sett =)
Lillesnuppis Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 When a man loves a woman Blodsbånd (litt lang) Getaway (den nye versonen med Alec Baldwin og Kim Basinger) Hvordan bli dumpet på 10 dager Hva er det med Gilbert Grape å for ikke å glemme alle di gamle norske filmene :-) å bryllupsfesten med mange av de fine skuespillerne f.eks Leif Juster og Aud Schønneman
Gjest Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 hehe syns den er bra jeg... men den ble sett i en noe spesiell tilstand, så vet ikke om jeg kan si det samme hvis jeg ser den edru. Samme som at irreversible er en bra film.... men fytti helvete så syk den er... digger også One flew over the Cukoo's nest... dritkul film=)
Eat sardines and die Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 Twin peaks( regnes vel mer som serie, men jeg satt klistret) Fornuft og følelser A clockwork orange From dusk til dawn Pirates Star Wars (4,5 og 6,- de gamle) Lake house Shawshank redemtion Dolores Claiborn Star Trek(både filmer og serie) The great Lebowski You´ve got mail Stolthet og fordom (med Colin Firth) Chocolate Og det er mange flere som jeg ikke kommer på i øyeblikket. Jeg elsker film og har en litt variert og sær smak. Alt fra Science fiction, drama, humor og tåredryppende romanser. For at en film skal komme på favorittlista må den bevege eller overraske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå