Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hei igjen dere.. Skrev et bekymringsinnlegg her for noen dager siden også, og fikk forsåvidt beroligende svar.. MEN, klarer ikk å la være åtenke på at det kanskje har gått galt der inne.. Vet ikke hvorfor.. Har vært på UL 2 ganger allerede, og vet at lille spiren så frisk og rask ut.. Dette er nr , så mans kulle tro jeg var mer rolig.. MEn føler at magen står på stedet hvil, og jeg har liksom ikke kjent noe,,Morkaken ligger foran på magen, så jeg forventer ikkeå kjenne noe utenpå, men litt sånn "kiling" inni skulle jeg ønske kom snart... Har alle dere andre i uke 17/18 kjent noe? Skal på UL på sykehuset på torsdag, og driver liksom og forestiller meg senarioet hvor JM kommer til å si at noe ergalt.. .GUD, snakkk om å være psssimist!! (
mumitrolletermammantilmille Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Heisann. Jeg har også morkaka forran. Og jeg kjente ikke liv før i uke 19. Kjente absolutt ingenting før det. Ikke noe bobling engang.
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Samme som meg,ikke noe liv før uke 18/19 og morkaken min ligger fint til....så trur du kan slappe av =)
ma-85 Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Nei, alle kjenner ikke liv så tidli. Jeg kjente kanskje noe i uke 18, var sikker i uke 19. Er nå 21 uker og har heller ikke mage.
Supertea Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Jeg er 18+5 og har ikke kjent noe enda. Ikke noe sikkert hvertfall. Følte et lite dunk nederst i magen i går, så kanskje det var et spark..? Men de sprelle-følelsene har jeg ikke merket noe til. Var forresten like bekymret som deg, siden 'alle' visstnok har kjent liv nå. Men var jos jordmor på onsdag og fikk høre hjertelyden, så alt er nok fint. Dessuten har jeg snakket med mange som ikke har kjent noe før rundt uke 20.
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 19. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2007 OK, takk igjen alles ammen!!! ) Da slår jeg meg til ro med det, og gleder meg heller til torsdag når jeg får se den lille igjen ) God å høre at det ikke er unormalt at jeg ikke har kjent noe enda! Takk takk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå