inakvad Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hvorfor er det så uendelig mange som svarer akkurat det samme som noen har skrevet før? Noen av tråene har jo x antall like svar... Dette høres visst nesten ut som et krangleinnlegg, men jeg er ikke kranglete, bare litt nyskjerrig. Selv gidder jeg ikke svare hvis jeg ikke har noe nytt å si...
Patetica fåkksi Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Mmmh, det kommer vel litt an paa spörsmaalet, er det f.eks "hva har jeg krav paa fra staten" og 3 har allerede sagt det samme saa blir det litt teit aa forsette med samme svaret, men om noen spör om folks erfaring med forskjellige ting setter det jo ting i perspektiv om 15 har samme erfaring, altsaa det er "vanlig" ..?
Linaria Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Tja, det kommer jo ann på spørsmålet... (Ok, skal ikke tulle mer nå :-D ) Ofte ser det ut til at folk har svart omtrent på likt, hvis du leser tidspunktene innleggene er skrevet på. Andre ganger kan tråden være lang og uoversiktelig, slik at kanskje ikke alle har giddet å lese alt, og derfor ender opp med å svare det samme som noen har gjort før. Atter andre ganger, ser det ut til at folk bare ønsker å bekrefte det andre har skrevet tidligere. Særlig hvis det oppstår noe som minner om usikkerhet rundt det tidligere svaret. Noen få liker bare å taste tror jeg :-D
Supertea Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Det er egentlig mer irriterende når folk kommer med en påstand som allerede er motbevist lenger opp i tråden. Da er det hvertfall tydelig at de ikke har giddet å lese gjennom.
Linaria Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Tja, jeg synes det oftest (men absolutt ikke alltid!) ser ut til at folk svarer det samme som tidligere brukere, hvis det svaret var rett. Spør du 300 om f.eks hva hovedstaden i Italia heter, så svarer liksom ikke flertallet "Roma" utelukkende for å gjøre seg interessante... Og hvis en nølende svarer "var det ikke London da?" er du garantert at en del protesterer :-D
Supertea Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Hehe var ikke helt det jeg mente da Tenkte mer på sånt som når noen skriver 'Gilde fryser all spekemat' og så svarer noen tre innlegg lenger ned 'spekemat er farlig og må fryses først'. Da har man på en måte prøvd å ugyldiggjøre den første påstanden, selv om den ble bevist med en epost, for eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå