Fruen i huset Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 I dag sa min mann: "jeg føler meg så liten og tynn ved siden av deg nå som du eser ut". Vel, for det første har jeg ikke lagt på meg noe særlig (er 17 uker) og magen har bare såvidt begynt å vokse. For det andre: hadde han sagt noe slikt før jeg ble gravid, vet jeg at jeg hadde blitt lei meg. Er ikke sikkert jeg hadde sagt noe, men vet jeg ville fått et sårt stikk i brystet. Men nå - han kan nesten si og gjøre som han vil uten at jeg reagerer! Hører om så mange hormonelle gravide og begynner å lure på om jeg har gått totalt i andre grøfta... Blitt skikkelig apatisk, kanskje!? Hehe... ikke vet jeg. Føler meg egentlig ganske lys til sinns da ) - En annen ting jeg er overraska over at jeg ikke reagerte på er dette: Jeg har vært kvalmfri noen dager, men var kvalm igjen i går. Da hadde jeg egentlig planer om å rydde opp i noe tøy, men orka ikke da jeg hang over bøtta i stedet... Da han kom fra jobb, kommenterte han at jeg ikke hadde ordnet tøyet, og jeg sa jeg var kvalm. Da kom det fra ham: "å ja, har du vært det de siste 3 ukene, kanskje!" Hallo... 3 uker ... hva med 3 måndeder?! Men jeg klarte bare å le av det... Merkelige meg, sier jeg bare! Mye rart denne graviditeten kan gjøre med oss, men han kan i alle fall ikke beskylde meg for å være hormonell! Hihi.. ) Ps: innlegget er ikke ment sårende for dere som har blitt hormonelle, altså! Har full forståelse for det, har selv vært plaget av PMS til tusen! Er mer undrende til hvorfor jeg selv har forandret meg til det bedre, liksom... Hm! Jaja, skal ikke klage
Lille`mor & lillebøll Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Etter jeg ble sykmeldt fra jobb er jeg blitt mye mindere hormonell. Det tror jeg er fordi jeg ikke har det helvetes stresset som jeg pleide og ha. Før kunne jeg klikke maks på mannen min for de minste ting,slo hardt tilbake på folk som plukket meg på nesa! Men nå,er alt bare fryd og gammen...Merkelig dette. Mannen min sier det også;at jeg er så blid og glad,smiler og ler hele tiden(nesten i hvertfall) Venner og familie merker det. Nei,nå nyter jeg bare den siste tiden min her inne:=)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Jeg har blitt mer følsom enn før og sånn sett er jeg nok hormonell. Men samboer sier at jeg har blitt mye snillere etter at jeg ble gravid. Og at jeg er mer glad og fornøyd nå enn før. Føler meg mer tilfreds også.
Tante Gustava Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Jeg fins heller ikke hormonell. Er så stabil som bare det i humøret Bare smiler og ler til alle søte kommentarer som kommer litt feil ut fra sambo. Tror han er veldig lettet over at jeg er like enkel å ha med å gjøre som før graviditeten, han har nok hørt noen skrekkhistorier.... Jeg er i alle fall veldig glad for å slippe de hormonelle karusellturene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå