mammaen til Lukasgolle Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 har en diskusjon med ei vennine på msn her nå... Jeg innbiller meg at en morkake ligger flatt utover magen,å dekker dermed store deler av magen..men hun mener den bare ligger som en pølse uti siden en plass... forstår dere hva jeg mener?? Noen som vet hvordan de faktisk ligger???
Gjest Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 ehm det varierer da, min lå høyt oppe og fremme
Gjest Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Hvor i magen den ligger varierer, min lå ute på høyre siden. Men den ligger flatt, og ikke som en pølse. den dekker et ganske stort område av livmorens innside ja. så du har nok mest rett.
mammaen til Lukasgolle Skrevet 17. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2007 Ja at det er invididuelt hvor i magen den ligger er greit..er mest måten den ligger på vi lurer på.....
Gjest Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Den ligger som en tallerken, ikke som en pølse...
mammaen til Lukasgolle Skrevet 17. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2007 men så vist vi sei at livmora er som en balong..så ligger morkaka som en tint grandiosa klæstra på den en plass? samme hvilken side,oppe eller nede... bare ikke helst for langt nede så den kan blokere får babyen når den skal ut... Hehe,til en diskusjon vi har altså =) Snart på tide å finne sengen tror jeg...=)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 En grandiosa med endel ekstra fyll, ja :-)
mammaen til Lukasgolle Skrevet 17. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2007 hehe...ho venninen min sku ikke ha grandis til middag på en stund nå nei =)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Og ligger den for nære eller forran åpningen så blir det KS. Ligger den på fremsiden, (altså ut mot navlen) kjenner man gjerne sparkene senere enn de som har den bak mot ryggen, rett og slett fordi den fungerer som støtfanger på sparkene...
mammaen til Lukasgolle Skrevet 18. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. november 2007 ja nettopp d jeg sa...var vel d hele diskusjonen startet med... Jeg synes det er så rart at noen kan holde fast en fot eller hånd til babyen,menst med meg ser man bare en bul som drar over magen..ser ikke om det er en hånd eller fot, å kan knipe såvidt i den,men på langt nær holde den fast!! Med meg ligger den på fremsiden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå